600-90_WAIT
прапор_України

Генеральний партнер 2023 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Юридична практика № 31-32 (1232-1233) » Юридична мапа України

Юридична мапа України

Відбулася презентація щорічного дослідження юридичного ринку України Ukrainian Law Firms 2021
Перша презентація щорічного дослідження ULF — чудова нагода зустрітися із колегами з юридичного ринку у розпал літа

«Найбільш очікуване дослідження українського ринку», «Мапа ринку юридичних послуг», «Система юридичних координат», «Путівник юридичними фірмами України» — здебільшого такі відгуки лунали про дослідження Ukrainian Law Firms 2021. A Handbook for Foreign Clients («Українські юридичні фірми — 2021. Довідник для іноземних клієнтів», ULF), презентація якого відбулася 4 серпня ц.р. в приміщенні Legal High School. На партнерський захід зібралися маже сотня гостей: партнери, керівники практик, адвокати, власники компаній та PR­менеджери провідних юридичних фірм. Це була чудова нагода обговорити поточні справи та зустрітися з колегами в період традиційних відпусток.

Хоча цього року світ побачило вже 19­те, передювілейне дослідження, публічна презентація проєкту проводилася вперше, і це стало добрим святом і чудовою нагодою для юридичних фірм підготуватися до старту нового бізнес­сезону.

«15 років незмінним керівником дослідження є Ольга Усенко, якій багато років допомагають редактори проєкту Олексій Насадюк та Олена Чернявська», — представила аналітичну команду Євгенія Руженцева, заступник генерального директора видавництва «Юридична практика», відкриваючи офіційну частину заходу. Євгенія пояснила, що колектив людей, які працюють над дослідженням і підготовкою видання до друку, залишається незмінним упродовж багатьох років і не розширюється, адже конфіденційність інформації, яку збирають дослідники, є одним із пріоритетів видання.

Можливо, здається, що це дослідження — національний продукт, який цікавить виключно українських юристів, проте насправді це не так. Адже його читають за тисячі кілометрів від України. «Якось під час однієї з конференцій ІВА (Міжнародна асоціація юристів) ми з Ольгою Усенко мали нагоду відвідати офіс австралійської юридичної фірми. Нам було вкрай приємно серед літератури на поличках побачити свіжий випуск ULF. Виявилося, що компанія надає допомогу клієнту, який планував придбати офіс у центрі української столиці», — розповіла Євгенія Руженцева.

Поступово ULF шириться світом, і географія замовлень примірників збільшується.

«Минулого року ми зазіхнули на дуже нетипову ціль — популяризувати Україну через український юридичний ринок, показуючи рівень його розвитку у світі. І наші промоційні ролики, які ми створювали під час підготовки дослідження, згодом почали використовувати українські посольства та консульства. Це може стати хорошим початком для реалізації нашої місії», — прокоментувала Ольга Усенко.

За словами Ольги, ULF, залишаючись таким собі містком між клієнтом і юристом, став свого роду практичним дослідженням трендів розвитку вітчизняного юридичного бізнесу, з яким партнери компаній звіряються під час ухвалення управлінських рішень.

Робота над продуктом триває понад пів року, в цей час збираються сотні мегабайтів інформації, проводяться багатогодинні інтерв’ю з лідерами ринку та клієнтами, аналізуються, обробляються і узагальнюється з дотриманням умов конфіденційності, відкрила завісу таємниці редакторської кухні пані Усенко.

І таку роботу високо оцінили присутні на заході партнери провідних юридичних компаній, лідерів практик і думки.

«Глибина дослідження вирізняє цей продукт серед інших зрізів ринку юридичних послуг в Україні», — переконаний Назар Чернявський, партнер Sayenko Kharenko. Він підкреслив, що це єдине настільки надглибоке дослідження юридичного ринку в Україні, яке охоплює його детальний аналіз у розрізі практик та індустрій. «Не всі міжнародні рейтинги так само намагаються заглибитися в суть питань, зміст юридичної роботи. А тому це видання викликає найбільшу довіру як фахове дослідження ринку юрпослуг в Україні», — прокоментував пан Чернявський.

Гліб Бондар, старший партнер юридичної фірми AVELLUM, подякував колективу редакторів за кропітку працю над виданням. За його словами, таке дослідження — мапа для кожної компанії, яка дає змогу оцінити, де фірма перебуває сьогодні, які досягнення має та в яких напрямах може розвиватися далі.

«Мені дуже б хотілося отримати таке саме дослідження через 50 років і побачити шлях, який пройшла компанія за ці десятиліття», — підкреслив пан Бондар. Він вказав на важливість для партнерів юридичних компаній мати для себе джерело об’єктивної інформації, яке буде поглядом із боку на твій поточний стан, подібне до того, яким є ULF.

«Я ще пам’ятаю той період, коли я був молодим юристом і не належав до провідних юристів своєї практики», — поділився власними переживаннями партнер Asters Сергій Гребенюк. Він зазначив, що надзвичайно приємно було побачити визнання своїх досягнень у дослідженні вперше, а потім із великими сподіваннями очікувати виходу наступного дослідження, щоб підтвердити свій рівень.

Це хороший продукт як для тих, кого вже було згадано, так і для тих, хто ще очікує на свій зоряний час, вважає Сергій Гребенюк, тож він побажав і висхідним зіркам, і вже визнаним авторитетам успіхів у роботі, щоб реалізувати свої амбіції.

«Це той інформаційний продукт, який ми почали експортувати», — зауважив Олег Маліневський, партнер EQUITY, дякуючи команді за якісне дослідження, яке не поступається іноземним аналогам. Він підкреслив глибину дослідження матеріалу, занурення в суть угод, роботу з ринком, верифікацію даних та аналітичну роботу над дослідженням. «Я особисто відповідав на запитання Ольги понад три години, і це було дуже професійне інтерв’ю», — підкреслив пан Маліневський.

Галина Загороднюк, партнер Kinstellar, нагадала, що багато клієнтів, особливо оголошуючи тендери, вимагають інформації щодо присутності у відомих рейтингах, і дослідження ULF — одна з найчастіших вимог вибагливих клієнтів. Окрім того що саме за подібними дослідженнями до компанії приходять і найкращі фахівці як співробітники, і найкращі бізнеси як клієнти, воно також є дуже приємним стимулом для розвитку лідерів своїх галузей.

«Юристи дуже люблять рейтинги. Хтось підрахував, що їх понад 200 у світі. І Україна не стоїть осторонь. У нас є багато своїх досліджень, але однозначно Ukrainian Law Firms 2021. A Handbook for Foreign Clients є лідером за якістю. Це заслуга невеличкого колективу та Ольги Усенко особисто», — підкреслила пані Загороднюк.

Після теплих слів, завершуючи офіційну частину презентації, Ольга Усенко урочисто зняла червону завісу з імпровізованого стенда зі свіжим накладом Ukrainian Law Firms 2021. A Handbook for Foreign Clients, і кожен із присутніх зміг отримати свій екземпляр, щоб знайти себе чи партнерів серед найкращих юристів України, та продовжити вечір обговоренням дослідження з колегами за келихом шампанського чи коктейлю під акомпанемент саксофона.

Ірина ГОНЧАР «Юридична практика»

 

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

unnamed
tg-10
На-сайт_балы_600х90
На-сайт1_600x90
Slide

Інші новини

PRAVO.UA