IP REPORTER — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА

IP REPORTER

Рубрика Новини
https://mamunya-ip.com/

На колір і смак логотип не всяк

Що об’єднує відомі бренди Tiffany, Coca­Cola, John Deere, UPS та віднедавна Roshen? Що може бути спільного у виробника ювелірних прикрас і продавця солодких напоїв? Які точки дотику можуть бути в кондитерської корпорації та виробника тракторів? Фінансові показники? Розширення ринків збуту? Загострення конкурентної боротьби?

Відповідь є прозаїчною та неочікуваною водночас: ці бренди змогли отримати правову охорону для кольорів або їх відтінків: бірюзовий для Tiffany (Pantone 1837 C), червоний для Coca­Cola (Pantone 484 C), зелений для John Deere (Pantone 364 C) та коричневий для UPS (Pantone 476 C).

До цього клубу нещодавно приєднався і український виробник солодощів, отримавши правову охорону для червоного кольору (Pantone 485 С, щоб бути точним). Тепер тільки Roshen має право застосовувати цей відтінок на пакованні кондитерських виробів, зокрема для неметалевих пакувальних та перев’язувальних стрічок, а також для обгортальних стрічок із поліпропілену.

Суд, який підтвердив право кондитерів на колір, погодився з висновками судової експертизи, відповідно до яких колір Pantone 485 С набув розрізняльної здатності шляхом використання в поєднанні з уже зареєстрованими торговельними знаками та як елемент паковання і корпоративної символіки.

Експертиза також встановила, що позначення, яке складається винятково з кольору Pantone 485 С, не є схожим до ступеня сплутування з помаранчево­червоним кольором модного бренда Prada або корпорації Ferrero, який, як відомо мало не кожному любителю смаколиків, є елементом дизайну паковання цукерок Raffaello.

Ці висновки було підтверджено й повторною судовою експертизою, яку призначив апеляційний суд. Зокрема, під час повторного дослідження експерт дійшов висновку, що червоний колір є основою фірмового корпоративного стилю Roshen.

Експерт зауважив, що червоний колір активно застосовується Roshen як основний колір, є елементом корпоративної символіки та використовується під час оздоблення фірмових магазинів по всій території України, а також переважає в оформленні паковання більшості асортименту продукції корпорації Roshen. Тому можна стверджувати, що червоний колір на пакованні солодощів викликає у споживачів асоціації, пов’язані саме з кондитерськими виробами виробництва Roshen.

Час покаже, чи витримає «рошенівський червоний» випробування касаційною інстанцією, проте вже нині варто відзначити винахідливість українських брендів у використанні нетрадиційних засобів індивідуалізації.

 

ТРИКУР Максим — юрист Mamunya IP, м. Київ

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

Зміст

VOX POPULI

Податки стосуються всіх

Актуально

Усе піде за планом

Акцент

Головний вибір

Галузі практики

Агробізнес на трансфері

Оплата за статусом

Вийти за межі

Зупинка на вимогу

Віртуальна реальність

Поставити на контроль

Дайджест

Фальш — старт

Держава та юристи

Небо на долоні

Мова вдосконалює

Новини

IP REPORTER

Новини юридичних фірм

Новини Євросуду

Внутрішньо переміщеним особам треба було надати право голосу на місцевих виборах

Репортаж

Ринковий огляд

АТмосферний тиск

Судова практика

Обмежені можливості

Нерухомі докази

Наказне впровадження

Судові рішення

Формальне врахування часу завершення роботи закладу не може братися за основу при кваліфікації дій як хуліганства

Тема номера

Робіть висновки

Врахувати зобов’язані

Природна реакція

Зелений ривок

Об’єднавча сила

Юридичний форум

Електронна недопустимість

Бути в гармонії

Інші новини

PRAVO.UA