Ірина ГОНЧАР
«Судовий вісник»
Останнім часом кожне наступне рішення КСУ сприймалося суспільством вельми неоднозначно, навіть коли вони були цілком прогнозовані. Сталося так, що нарешті КСУ підійшов до ухвалення рішень у багатьох резонансних справах, що стосувалися норм, на яких побудований новий правопорядок після Революції гідності. Тому, що б не сказав КСУ, навіть очевидне, все одно залежно від політичного дискурсу це викликало б критику з боку одних або інших груп впливу.
Але після рішення № 13р/2020 почали говорити про конституційну кризу. Погодимося, вона назрівала. Але що саме не так у цьому рішенні?
Питання руба
Народні депутати України просили визнати такими, що не відповідають Конституції України, положення пункту 8 частини 1 статті 11, пунктів 2, 101 частини 1 статті 12, абзаців 2, 3 частини 1 статті 47, частин 1, 3 статті 50, статті 51, частини 2 статті 52 Закону та статтю 3661 КК України.
Пункт 8 частини 1 статті 11 Закону є основою та підставою для інституціоналізації всіх норм Закону щодо контрольних повноважень НАЗК як органу виконавчої влади, зокрема тих положень, конституційність яких викликала сумнів у парламентаріїв, а саме — повноважень та прав НАЗК, уповноважених осіб та уповноважених підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції, особливостей врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності окремих категорій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, обліку та оприлюднення декл...
Доступ к свежим аналитическим материалам сайта PRAVO.UA осуществляется только на условиях платной подписки (регистрации).
Если Вы впервые посетили наш сайт и желаете стать нашим подписчиком, ознакомьтесь, пожалуйста, с условиями подписки, перейдя по этой ссылке.
Если же Вы хотите оформить подписку на печатную и/или онлайн-версию газеты «Юридическая практика» - перейдите по ссылке.
Для оформления подписки на другие издания ЧАО «Юридическая практика» перейдите сюда.
© Юридическая практика, 1997-2021. Все права защищены
Пожалуйста, подождите…