НАЗК вказало, коли політичні партії мають звітувати про витрати на рекламу в соцмережах — PRAVO.UA НАЗК вказало, коли політичні партії мають звітувати про витрати на рекламу в соцмережах — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » НАЗК вказало, коли політичні партії мають звітувати про витрати на рекламу в соцмережах

НАЗК вказало, коли політичні партії мають звітувати про витрати на рекламу в соцмережах

  • 13.08.2021 11:30

Національне агентство з питань запобігання корупції нагадало, що всі політичні партії мають зазначати у своїх звітах інформацію про витрати на рекламу в соціальних мережах.

Партії мають звітувати про витрати на рекламу в соціальних мережах, якщо:

  • кошти сплачено партією така інформація відображається як платежі з рахунків політичної партії у розділі IV «Відомості про здійснення платежів з рахунків політичної партії залежно від виду рахунку»;
  • кошти сплачено третіми особамитака інформація зазначається:
  1. як спонсорство у випадку безоплатного отримання послуги – в розділі ІІІ «Відомості про внески на користь політичної партії, у тому числі за кордоном, залежно від виду внеску» звіту;
  2. як фінансові зобов’язання у випадку, якщо партія, наприклад, на договірній основі замовила оплату реклами, але станом на кінець звітного кварталу термін сплати коштів не настав за такі послуги або партія прострочила погашення заборгованості – у розділі V “Відомості про фінансові зобов’язання політичної партії залежно від особи, на користь якої їх було здійснено” звіту.

Інформацію щодо реклами, яку партії розміщують у Facebook та Instagram, можна перевірити за допомогою сервісу «Бібліотека реклами Facebook».

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA