прапор_України

Генеральний партнер 2022 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Про антикризовий PR у сфері ВПК слухачам Legal High School розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax

Про антикризовий PR у сфері ВПК слухачам Legal High School розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax

  • 02.11.2021 09:48
Рубрика Відео, Новини

Про антикризовий PR у сфері ВПК та вплив інформаційного поля на рішення владних структур слухачам спецкурсу з оборонно-промислового комплексу в Legal High School розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax. Продовжуючи тему практичних кейсів, пов’язаних із підприємствами ВПК, він зосередив увагу слухачів на кейсі виробника бронежилетів і шоломів та наголосив на важливості висвітлення засобами масової інформації деталей справи та необхідності мати у штаті або залучати на аутсорсинг спеціаліста з комунікацій.

Він детально розповів про історію конфлікту довкола підприємства-виробника аж до відкриття кримінальної справи. Лектор наголосив, що через відсутність у компанії спеціаліста з комунікацій ситуація висвітлювалася доволі однобоко, зокрема тести продукції, які проводили державні органи і на яких ґрунтувалися звинувачення, здійснювалися з порушенням технічних умов для такої процедури.

Ці обставини дали змогу сформувати в ЗМІ викривлене уявлення про ситуацію, якою скористалися фахівці з чорного піару для дискредитації репутації підприємства. Проблема була також і в тому, що на момент виникнення кризової ситуації ні підприємство, ні його керівник не були публічними та не мали сформованої репутації в соціальних мережах.

Арсеній Салалайко окреслив коло першочергових дій спеціаліста з антикризового піару для виправлення ситуації. Насамперед запобігання. На думку лектора, будь-яка криза може стати проблемою, якщо не намагатися їй запобігти та не мати чітких алгоритмів дій та реакцій. Кваліфікований спеціаліст може передбачити кризу та підготуватися до неї, а в ідеалі – запобігти її розвитку.

Для того щоб із кризою впоратися було легше, лектор радить наперед подбати про створення певного масиву позитивної інформації про підприємство та його керівників. Він наполягає на створенні позитивного образу керівника, бо знеособлені підприємства не викликають довіри. «Що більш олюднений бренд, то більше він викликає довіри, – наголосив Арсеній Салалайко. – Тому в парі з репутацією бренду завжди має йти репутація його керівника чи власника». Коли сформовано масив позитивних публікацій про підприємство та його керівників, будь-яке вкидання негативу буде губитися на цьому фоні. І потрібно витратити суттєво більше засобів, щоб перевищити позитивний імідж негативними публікаціями.

Лектор наголошував, що не можна залишати кризову ситуацію на самоплив, бо в такому випадку вона буде лише погіршуватися. Водночас важливо реагувати на кризу якомога швидше – від 1 до 3 годин, бо кожна наступна година затримки суттєво погіршує шанси на її подолання. Для того щоб інформування було ефективним, треба правильно добирати канали і формати – меседжі мають розміщуватися в тих ЗМІ, які читає цільова аудиторія. Для цього лектор радив слухачам спецкурсу Legal High School завчасно підготувати перелік таких видань, а також лідерів громадської думки та вести з ними комунікацію.

Він застерігав від інформаційного вакууму – будь-яке вкидання негативної інформації має бути відпрацьовано: щодо нього потрібно сформувати позицію або спростування і розмістити  на тих самих майданчиках, де вони з’явилися. Ще для успішної протидії важливо визначити вид кризи – чи це внутрішня проблема компанії, чи спрямована атака з боку конкурентів. Також Арсеній Салалайко дав конкретні рекомендації щодо роботи з громадськістю залежно від виду кризи.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

tg-10
4_TaxForce600_90
covid
На-сайт_балы_600х90
На-сайт1_600x90
top50_2020_600x90
ULF_0002
Vacancies_600x90_ua
doroszab2

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Loading ... Loading ...

PRAVO.UA