Про антикризовий PR у сфері ВПК та вплив інформаційного поля на рішення владних структур слухачам спецкурсу з оборонно-промислового комплексу в Legal High School розповів Арсеній Салалайко, СЕО АО Mitrax. Продовжуючи тему практичних кейсів, пов’язаних із підприємствами ВПК, він зосередив увагу слухачів на кейсі виробника бронежилетів і шоломів та наголосив на важливості висвітлення засобами масової інформації деталей справи та необхідності мати у штаті або залучати на аутсорсинг спеціаліста з комунікацій.
Він детально розповів про історію конфлікту довкола підприємства-виробника аж до відкриття кримінальної справи. Лектор наголосив, що через відсутність у компанії спеціаліста з комунікацій ситуація висвітлювалася доволі однобоко, зокрема тести продукції, які проводили державні органи і на яких ґрунтувалися звинувачення, здійснювалися з порушенням технічних умов для такої процедури.
Ці обставини дали змогу сформувати в ЗМІ викривлене уявлення про ситуацію, якою скористалися фахівці з чорного піару для дискредитації репутації підприємства. Проблема була також і в тому, що на момент виникнення кризової ситуації ні підприємство, ні його керівник не були публічними та не мали сформованої репутації в соціальних мережах.
Арсеній Салалайко окреслив коло першочергових дій спеціаліста з антикризового піару для виправлення ситуації. Насамперед запобігання. На думку лектора, будь-яка криза може стати проблемою, якщо не намагатися їй запобігти та не мати чітких алгоритмів дій та реакцій. Кваліфікований спеціаліст може передбачити кризу та підготуватися до неї, а в ідеалі – запобігти її розвитку.
Для того щоб із кризою впоратися було легше, лектор радить наперед подбати про створення певного масиву позитивної інформації про підприємство та його керівників. Він наполягає на створенні позитивного образу керівника, бо знеособлені підприємства не викликають довіри. «Що більш олюднений бренд, то більше він викликає довіри, – наголосив Арсеній Салалайко. – Тому в парі з репутацією бренду завжди має йти репутація його керівника чи власника». Коли сформовано масив позитивних публікацій про підприємство та його керівників, будь-яке вкидання негативу буде губитися на цьому фоні. І потрібно витратити суттєво більше засобів, щоб перевищити позитивний імідж негативними публікаціями.
Лектор наголошував, що не можна залишати кризову ситуацію на самоплив, бо в такому випадку вона буде лише погіршуватися. Водночас важливо реагувати на кризу якомога швидше – від 1 до 3 годин, бо кожна наступна година затримки суттєво погіршує шанси на її подолання. Для того щоб інформування було ефективним, треба правильно добирати канали і формати – меседжі мають розміщуватися в тих ЗМІ, які читає цільова аудиторія. Для цього лектор радив слухачам спецкурсу Legal High School завчасно підготувати перелік таких видань, а також лідерів громадської думки та вести з ними комунікацію.
Він застерігав від інформаційного вакууму – будь-яке вкидання негативної інформації має бути відпрацьовано: щодо нього потрібно сформувати позицію або спростування і розмістити на тих самих майданчиках, де вони з’явилися. Ще для успішної протидії важливо визначити вид кризи – чи це внутрішня проблема компанії, чи спрямована атака з боку конкурентів. Також Арсеній Салалайко дав конкретні рекомендації щодо роботи з громадськістю залежно від виду кризи.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…