31 жовтня партнер практики інтелектуальної власності Ярослав Огнев’юк залишив фірму Sayenko Kharenko, щоби продовжити практику у власній юридичній фірмі.
В ексклюзивному інтерв’ю «Юридичній практиці» пан Ярослав розповів про мотиви свого рішення, а також із Тетяною Огнев’юк анонсував вихід на ринок юридичних послуг нової фірми AMBASSADORS
– Ярославе, що вас спонукало до завершення співпраці із Sayenko Kharenko?
– Почнімо з того, що рішення завершити співпрацю є багатоаспектним, мультифакторним та взаємним з АО Sayenko Kharenko. В сучасному турбулентному світі, та особливо в Україні, немає місця концепту консервованої стабільності, ідеологія якого тривалий час була в т.ч. на юридичному ринку. Тільки енергійний рух на цілеспрямований розвиток, адаптивність до зовнішніх обставин та сміливість виходити в зону турбулентності й приймати серйозні виклики забезпечують успіх будь-якої справи.
За наявності понад 20-річного досвіду професійної юридичної практики цілком логічним є прагнення до старту власної справи з командою професіоналів та однодумців, особливо якщо у тебе є відчуття, що потрібні зміни, і ти віриш у свої ідеї та людей, які з тобою. Правила життя такі, що для народження чогось нового потрібно відпускати попереднє. Навіть якщо щось втратиш у короткостроковій перспективі, слід враховувати майбутні можливості.
Юридичний бізнес потребує постійного пошуку нових рішень минулих, теперішніх та потенційних проблем клієнтів. І складність полягає в тому, що цей процес не заради самого процесу, а має бути налаштований на результат, а в ідеалі і на місію. Розуміння всієї цієї проблематики в комплексі і є відповіддю на запитання щодо мотивів переходу з багатопрофільної компанії у власну юридичну фірму.
– Якого досвіду ви набули після такої співпраці?
– У великих за розміром юридичних компаніях працює чимало людей та налаштовано багато різних бізнес-процесів. Це великий механізм постійної взаємодії та комунікації різних відділів і напрямів діяльності. Тому я набув чудового аналітичного досвіду спостереження та оцінювання різноманітних бізнес-процесів. До того ж мені подобалося, що компанія постійно експериментувала з функціоналом бек-офісу. І в процесі експериментів шукала і продовжує шукати оптимальні для себе рішення. Як це завжди буває, не всі експерименти є успішними, але вони є точно корисними, бо дають багато інформації та можливість шукати ідеали далі.
Ще у великій компанії дуже багато комунікацій, і це дає змогу краще відчувати і розбиратися в людях та їхніх зв’язках.
– Ви продовжите кар’єру у власній юридичній фірмі, розкажіть більше про ваші плани.
– Вчора ми повідомили про початок діяльності нової юридичної фірми AMBASSADORS. Назва компанії є змістовною, оскільки містить у собі нашу основну місію – стати юридичними амбасадорами брендів, інновацій, технологій та, зокрема, справедливості, адже частина діяльності буде спрямована на ефективний судовий захист прав клієнтів у судах України. Наша команда продовжить надавати високоякісні юридичні послуги у сфері інтелектуальної власності, а також зосереджуватиметься на вирішенні спорів з основним акцентом на нестандартні судові справи. Напрям вирішення спорів очолює Тетяна Огнев’юк, яка є досвідченим адвокатом у судовій сфері. Ми вже завершили переговори про приєднання до AMBASSADORS кількох радників і додатково підбираємо молодших юристів. Загальна кількість нашої команди на початку сягатиме близько десяти фахівців.
– Тетяно, у вашій професійній біографії є досвід роботи в компанії Sayenko Kharenko, а також досвід індивідуальної адвокатської практики. Який з цих етапів професійної кар’єри справив найбільший вплив на прагнення заснувати власну юридичну компанію?
– Зізнаюсь щиро, що ніколи не ставила перед собою побудову юридичної кар’єри як самоціль, адже все-таки це більше про зовнішню мотивацію. Насамперед у юриспруденції мене завжди цікавило досягнення внутрішнього відчуття справедливості, коли порушені права клієнтів ефективно захищені та відновлені. Досягнення цього відчуття неможливе без постійного саморозвитку, руху в напрямку вдосконалення конструкцій юридичних рішень щодо складних правових проблем. Індивідуальна адвокатська практика вчить нести відповідальність особисто за ухвалені рішення та стратегії ведення справ, за їх результат. Тоді як робота в команді суттєво доповнює власну експертизу завдяки процесу постійного обміну думками та віднаходження оптимального рішення в інтересах клієнта. Тому це два різні полюси, що зійшлись на екваторі, яким стало прийняття рішення про заснування AMBASSADORS.
Усі ми шукаємо своє місце в юридичному світі, і лише дехто з нас обирає шлях його створення. Засновуючи нову компанію, ви завжди маєте можливість вкласти в цей стартап найкращі, на нашу думку, практики, цінності. Це нагода підбирати команду, з якою приємно та комфортно працювати, в основі співпраці якої лежить глибока повага одне до одного та бажання спільно рухатись у буремному юридичному морі.
– Якими загалом бачите перспективи практики інтелектуальної власності в Україні?
– Перспективи практики варто розглядати в різних ракурсах, і в будь-якому разі вважаємо, що захист прав інтелектуальної власності в Україні матиме попит. Ринок послуг у цій сфері неминуче зміниться і буде дещо іншим, перевагу здобудуть ті компанії, які розуміють, до чого потрібно адаптуватися. Головні завдання на порядку денному – робити все для наближення перемоги України, продовжувати вдосконалювати систему захисту прав ІВ та суттєво покращувати економічну привабливість інвестицій в Україну. У світі дуже багато вільних грошей, і в майбутньому проблема пошуку юридичних проєктів у сфері інтелектуальної власності в Україні буде на другому плані після кадрового голоду щодо висококласних юристів.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…