АМКУ схвалив проєкт критеріїв оцінки держдопомоги у сфері портової інфраструктури — PRAVO.UA АМКУ схвалив проєкт критеріїв оцінки держдопомоги у сфері портової інфраструктури — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » АМКУ схвалив проєкт критеріїв оцінки держдопомоги у сфері портової інфраструктури

АМКУ схвалив проєкт критеріїв оцінки держдопомоги у сфері портової інфраструктури

  • 12.05.2023 15:07

Антимонопольний комітет України схвалив проєкт постанови Кабінету Міністрів України, яким передбачається затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання для об’єктів портової інфраструктури.

Ухвалений Комітетом проєкт постанови  буде оприлюднено для проведення консультацій з громадськістю та надісланий до зацікавлених органів державної влади для погодження

Відповідно до ухваленого проєкту до категорій отримувачів державної допомоги належатимуть суб’єкти господарювання, які одночасно відповідають таким ознакам:

  • не перебуває у скрутному становищі;
  • провадить господарську діяльність із використанням об’єктів портової інфраструктури.

Водночас державна допомога повинна мати стимулювальний ефект та спрямовуватись отримувачем на чітко визначений перелік витрат. Зокрема, це:

  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури порту;
  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури доступу;
  • днопоглиблювальні роботи.

Витрати, пов’язані з діяльністю, яка не стосується безпосередньо транспорту, включаючи промислові виробничі потужності, що діють у порту, офіси чи магазини, а також портові надбудови, не є допустимими.

Також проєктом критеріїв визначаються максимальні відсотки інтенсивності державної допомоги для інфраструктури порту, інфраструктури доступу та днопоглиблювальних робіт.

Окрім цього, проєктом пропонуються також такі вимоги:

  • нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення, експлуатація та/або оренда інфраструктури порту здійснюється суб’єктами господарювання, що визначаються на конкурентній, прозорій та недискримінаційній основі;
  • доступ до інфраструктури порту має бути відкритим для всіх охочих користувачів та надаватися на прозорій і недискримінаційній основі.

Отже, зазначені критерії дадуть змогу запровадити на національному рівні єдині та зрозумілі підходи до оцінювання допустимості державної допомоги у сфері портової інфраструктури та забезпечать належну імплементацію відповідних положень Угоди про асоціацію.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA