Податкова здійснюватиме перевірку покупців нерухомості — PRAVO.UA Податкова здійснюватиме перевірку покупців нерухомості — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Податкова здійснюватиме перевірку покупців нерухомості

Податкова здійснюватиме перевірку покупців нерухомості

  • 07.02.2022 11:33

З 5 лютого перевірка покупців нерухомості податковими органами стане обов’язковою. Набув чинності спільний наказ Міністерства юстиції та Міністерства фінансів України від 31 січня 2022 р. № 280/5/41. Згідно з ним передбачається податкова перевірка під час проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно. Державна податкова служба перевірятиме відомості про покупця.

Про що Порядок

Наказом затверджено Порядок електронної взаємодії інформаційних систем Міністерства юстиції України та Державної податкової служби України щодо підтвердження відомостей про фізичну особу під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (далі – Порядок).

Цей Порядок визначає:

  • механізм інформаційної взаємодії та загальні правила подання суб’єктами державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
  • нотаріусами та особами, уповноваженими на прийняття та видачу документів (далі – суб’єкт подання запиту) запитів щодо проведення підтвердження відповідності реєстраційних даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), сформованих за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав);
  • надання Державною податковою службою України відповідей на такі запити.

Запити формуються та подаються на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій.

Інформаційна взаємодія здійснюється з використанням інформаційних систем Міністерства юстиції України та Державної податкової служби України. Перелік відомостей, структура та формат даних, що передаються та приймаються в рамках інформаційної взаємодії, строки їх передання, процедури взаємодії інформаційних систем визначаються Міністерством юстиції України та Державною податковою службою України, оформлюються договорами про інформаційну взаємодію або окремими протоколами, підготовленими відповідно до Порядку організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

Під час автоматизованого обміну інформацією адміністратори обміну інформацією впроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації з обмеженим доступом, що передається. Інформація, що передається, обробляється з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та використовується суб’єктами подання запиту виключно з метою реалізації ними повноважень, передбачених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.

Підсумуємо:

  • запити на перевірку подаватимуть нотаріуси та державні реєстратори на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій;
  • у ДПС для перевірки надаватимуться прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Однак яка саме інформація перевірятиметься податківцями, достовірно не відомо;
  • перевірятиметься відповідність даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб — платників податків. Також звірятиметься інформація з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно;
  • відповідь на запит буде містити результат обробки запиту.

Спільний наказ Мін’юсту та Мінфіну від 31 січня 2022 р. № 280/5/41 було офіційно опубліковано 4 лютого в «Офіційному віснику» № 10. Документ набув чинності з 5 лютого.

Читайте також: Комітет рекомендує ВРУ прийняти за основу законопроєкт щодо забезпечення прозорості місцевого самоврядування.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA