Мережа фастфудів Subway потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни — PRAVO.UA Мережа фастфудів Subway потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Мережа фастфудів Subway потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни

Мережа фастфудів Subway потрапила до переліку міжнародних спонсорів війни

  • 10.01.2024 16:54

НАЗК внесло американську багатонаціональну франшизу ресторанів швидкого харчування Subway до переліку міжнародних спонсорів війни. Про це повідомило Агентство на своєму порталі.

«Понад 500 ресторанів компанії продовжують працювати на ринку агресора, сплачуючи сотні тисяч доларів податків до бюджету рф. Subway активно рекламує свою діяльність через підсанкційні російські соціальні мережі та доставляє їжу через сервіси «Яндекс», які співпрацюють з державними та правоохоронними органами країни-агресорки», – зазначили в НАЗК.

Мережа ресторанів працює в рф понад 20 років, створила близько 6 000 робочих місць, налічує 550 ресторанів у 122 містах. Після початку повномасштабного вторгнення компанія не повідомила про жодне скорочення своєї діяльності в рф. Так, крім сплати податків до держбюджету держави-терориста, компанія надає робочі місця росіянам, підтримуючи російську економіку та рівень зайнятості населення.

Особливістю бізнесу Subway є те, що вони працюють за системою франчайзі, тобто існує велика мережа юридично відокремлених осіб, що працюють під брендом Subway, генерують доходи та сплачують податки. У росії франшизою мережі Subway володіє компанія Subway Russia Service Company з головним офісом у Санкт-Петербурзі.

Subway повідомила, що усіма ресторанами в країні незалежно володіють та управляють місцеві та головні франчайзі, тому ресторани залишаються відкритими в росії. Ця заява в частині неспроможності впливу на власних франчайзі не відповідає дійсності та фактично вводить в оману.

Так, у травні 2022 року російські банки почали блокувати роялті (платежі за користування франшизою), бо були не готові брати на себе відповідальність за опрацювання платежів на адресу франчайзера з «недружньої» держави (США). Клієнти не могли отримати право власності з російських франчайзі та відправляти платежі в США.

У зв’язку з цим на замовлення Subway російська юридична компанія Nevsky IP LAW провела необхідні аналізи договорів та санкційного законодавства рф і знайшла відповідні юридичні механізми, які дають змогу законно здійснювати збір роялті з франчайзі та спрямовувати їх на адресу холдингової компанії. У результаті компанія допомогла клієнту (Subway) знову отримувати роялті з російських франчайзі. Банки відновили обробку платежів, а франчайзі повернулися до виконання обов’язків зі сплати роялті.

Subway в росії активно проводить рекламні компанії через соціальні мережі «ВК» та «Одноклассники», які належать підсанкційній юридичній особі ТОВ «Компания ВК». Також Subway користується послугами доставлення їжі через сервіс «Яндекс.Еда». Нагадаємо, що цей сервіс контролюється групою компаній «Яндекс», які співпрацюють з державними та правоохоронними органами країни-агресорки, зокрема з фсб. Сервіси «Яндекс» раніше вже потрапили до переліку кандидатів на санкції НАЗК.

Спроб засудити війну росії проти України від керівництва компанії не було.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA