18 червня 2024 року наказом УКРНОІВІ № 93/2024 затверджено погоджений Міністерством економіки України персональний склад Апеляційної палати. Про це повідомляє пресслужба ІР-офісу.
До складу Апеляційної палати, яку очолив заступник директора ІР-офісу Владислав Білоцький, увійшло 40 спеціалістів ІР-сфери.
Відновлення роботи Апеляційної палати — це довгоочікувана подія для всієї ІР-спільноти, яка прагне оперативно та ефективно захищати права інтелектуальної власності. На цьому наголосила очільниця ІР-офісу Олена Орлюк.
Наразі на розгляді в Апеляційній палаті перебувають 186 справ:
- 5 заперечень проти рішень за заявками на винаходи;
- 57 заперечень проти рішень за заявками на торговельні марки, подані 3-ми особами;
- 95 заперечень проти рішень за заявками на торговельні марки, подані самими заявниками;
- 5 апеляційних заяв про визнання недійсними патентів на винаходи (корисні моделі) повністю або частково;
- 3 апеляційні заяви про визнання недійсними патентів на промислові зразки повністю або частково;
- 21 заява про визнання торговельної марки добре відомою в Україні.
В ІР-офісі також нагадали про ключові положення нової редакції регламенту Апеляційної палати:
- передбачено можливість розгляду заперечень проти рішень щодо набуття прав на об’єкти інтелектуальної власності за спрощеним порядком;
- доповнено можливістю проведення медіації на будь-якій стадії розгляду заперечення чи апеляційної заяви;
- передбачено можливість створення учасниками розгляду особистого кабінету в Інформаційно-комунікаційній системі (ІКС) УКРНОІВІ для подання документів в електронній формі з накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- доповнено вимоги, за якими формується персональний склад Апеляційної палати;
- додано можливість зберігання в системі ІКС УКРНОІВІ відео- та звукозапису відеоконференції;
- спрощено процедуру розгляду апеляційних заяв про визнання прав на об’єкти інтелектуальної власності недійсними;
- пом’якшено вимоги до опитування з питання доброї відомості торговельної марки в Україні;
- врегульовано порядок виконання повноважень УКРНОІВІ у разі встановлення факту застосування санкцій.