“Роль юридичної команди в PR-супроводі судових розглядів: як допомогти і не зашкодити” – цьому навчала учасників під час майстер-класу Олена Дерев’янко, партнер агентства PR-Service, віцепрезидент Української PR-ліги, член правління АПКБУ, д.е.н. Головне правило: всі дії повинні сприяти безпеці бізнесу.
Пані Дерев’янко зазначила, що через засилля соціальних мереж і диджиталізацію ми живемо в прозорому світі, де все таємне дуже швидка стає явним. На її думку, PR-супровід повинен сприяти безперервності бізнес-процесів, а отже, й безпеці бізнесу.
Говорячи про кризу і роль PR, Олена Дерев’янко виділила типові загрози для бізнесу та наголосила, що в системного бізнесу має бути наперед розроблена програма антикризової комунікації. І неважливо, чи перебуває компанія на боці позивача, чи відповідача, чи потрапляє в гучну справу не в ролі головного гравця. «Метою PR-команди є налагодити таку комунікацію з державними органами, інвесторами та громадськістю, щоб нівелювати можливі репутаційні ризики та їх наслідки», – наголосила вона.
Описуючи типову структуру антикризового штабу, спікер перелічила осіб, які до неї мають входити. Зокрема, це:
Олена Дерев’янко підкреслила, що повинна скластися тріада: клієнт, у якого проблема, – юридична фірма, яка його обслуговує, – PR-радник. Водночас у юридичної фірми, крім юристів, є, як правило, й власний PR-спеціаліст. Клієнт, зі свого боку, має осіб які ухвалюють рішення, інхаусів, PR-інхаусв та, можливо, зовнішнього PR-радника. Клієнт же містить у собі не лише фізичну особу-бенефіціара, але й ресурси компанії та особистих консультантів. Від того, наскільки адекватною та компетентною є кожна зі сторін цієї тріади, прямо залежить успіх комунікації.
Спікер наголосила, що PR без підтримки юристів вирішити поставлене завдання не в змозі, та виділила три головні помилки, яких припускаються юридичні команди під час судового PR:
Для забезпечення успіху Олена Дерев’янко порадила:
«Немає нічого кращого за залагоджену роботу юриста і піарника. Адже кожен юрист у душі піарник, а кожен хороший піарник – трішки юрист, бо, працюючи в кризових комунікаціях, має володіти основами права», – наголосила Олена Дерев’янко.
© Юридична практика, 1997-2023. Всі права захищені
Пожалуйста, подождите…