«PR повинен сприяти безпеці бізнесу» - Олена Дерев’янко — PRAVO.UA «PR повинен сприяти безпеці бізнесу» - Олена Дерев’янко — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Українські » «PR повинен сприяти безпеці бізнесу» - Олена Дерев’янко

«PR повинен сприяти безпеці бізнесу» – Олена Дерев’янко

  • 16.12.2021 15:37

“Роль юридичної команди в PR-супроводі судових розглядів: як допомогти і не зашкодити” – цьому навчала учасників під час майстер-класу Олена Дерев’янко, партнер агентства PR-Service, віцепрезидент Української PR-ліги, член правління АПКБУ, д.е.н. Головне правило: всі дії повинні сприяти безпеці бізнесу.

Пані Дерев’янко зазначила, що через засилля соціальних мереж і диджиталізацію ми живемо в прозорому світі, де все таємне дуже швидка стає явним. На її думку, PR-супровід повинен сприяти безперервності бізнес-процесів, а отже, й безпеці бізнесу.

Робота з подолання кризи

Говорячи про кризу і роль PR, Олена Дерев’янко виділила типові загрози для бізнесу та наголосила, що в системного бізнесу має бути наперед розроблена програма антикризової комунікації. І неважливо, чи перебуває компанія на боці позивача, чи відповідача, чи потрапляє в гучну справу не в ролі головного гравця. «Метою PR-команди є налагодити таку комунікацію з державними органами, інвесторами та громадськістю, щоб нівелювати можливі репутаційні ризики та їх наслідки», – наголосила вона.

Описуючи типову структуру антикризового штабу, спікер перелічила осіб, які до неї мають входити. Зокрема, це:

  • перша особа компанії (в українських реаліях – власник);
  • керівник бізнес-одиниці чи структурного підрозділу, якого торкнулась криза;
  • PR/GR директор;
  • керівник служби безпеки;
  • керівник юридичного відділу;
  • HR-директор;
  • за необхідності – «вузькі» спеціалісти (технологи, екологи, ІТ-спеціалісти тощо).

Олена Дерев’янко підкреслила, що повинна скластися тріада: клієнт, у якого проблема, – юридична фірма, яка його обслуговує, – PR-радник. Водночас у юридичної фірми, крім юристів, є, як правило, й власний PR-спеціаліст. Клієнт, зі свого боку, має осіб які ухвалюють рішення, інхаусів, PR-інхаусв та, можливо, зовнішнього PR-радника. Клієнт же містить у собі не лише фізичну особу-бенефіціара, але й ресурси компанії та особистих консультантів. Від того, наскільки адекватною та компетентною є кожна зі сторін цієї тріади, прямо залежить успіх комунікації.

Підтримка юристів важлива

Спікер наголосила, що PR без підтримки юристів вирішити поставлене завдання не в змозі, та виділила три головні помилки, яких припускаються юридичні команди під час судового PR:

  • втаємничують важливу і релевантну для PR-функції інформацію – неусвідомлено чи навмисне;
  • не підходять до питання системно – зводять PR-підтримку до точкових акцій впливу на осіб, які ухвалюють рішення в судовій та правоохоронній системі;
  • займаються самоправством – безпідставно втручаються у сферу відповідальності PR-команди або намагаються «перетягти на себе ковдру».

Для забезпечення успіху Олена Дерев’янко порадила:

  • «домовитися на березі», тобто спільно виробити план узгоджених дій;
  • налагодити між собою горизонтальну комунікацію;
  • слухати одне одного і довіряти професійній експертизі;
  • в режимі реального часу безперервно інформувати одне одного про зміну ситуації;
  • поважати одне одного: не підставляти під удар, а підставляти плече.

«Немає нічого кращого за залагоджену роботу юриста і піарника. Адже кожен юрист у душі піарник, а кожен хороший піарник – трішки юрист, бо, працюючи в кризових комунікаціях, має володіти основами права», – наголосила Олена Дерев’янко.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA