Портова інфраструктура: КМУ затвердив критерії оцінки допустимості державної допомоги — PRAVO.UA Портова інфраструктура: КМУ затвердив критерії оцінки допустимості державної допомоги — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Портова інфраструктура: КМУ затвердив критерії оцінки допустимості державної допомоги

Портова інфраструктура: КМУ затвердив критерії оцінки допустимості державної допомоги

  • 26.03.2024 14:27

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою затверджено критерії оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання, діяльність яких пов’язана з використанням об’єктів портової інфраструктури. Про це повідомляє пресслужба АМКУ.

Критерії визначають правила та підходи до оцінювання допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання, діяльність яких пов’язана з використанням об’єктів портової інфраструктури. Також забезпечують імплементацію відповідних положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС та сприяють дотриманню принципу правової визначеності під час реалізації повноважень АМКУ як уповноваженого органу щодо оцінки допустимості державної допомоги.

До категорій отримувачів державної допомоги належать суб’єкти господарювання, які одночасно відповідають двом ознакам:

  • не перебувають у скрутному становищі;
  • ведуть господарську діяльність із використанням об’єктів портової інфраструктури.

Водночас державна допомога повинна мати стимулювальний ефект та спрямовуватись отримувачем на чітко визначений перелік витрат. Зокрема, це:

  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури порту;
  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури доступу до інфраструктури порту;
  • експлуатаційне днопоглиблення.

Водночас критерії передбачають перелік недопустимих витрат, а саме:

  • витрати, пов’язані з діяльністю, що не належить безпосередньо до транспорту, включаючи промислові виробничі потужності, що діють у порту, офіси чи магазини, а також портові надбудови;
  • витрати на відшкодування будівництва, встановлення чи модернізацію інфраструктури заправки та підзарядки в портах, що постачає судна викопним паливом, таким як дизель, природний газ у газоподібному (стиснений природний газ) і зрідженому стані (скраплений природний газ), а також скраплений нафтовий газ.

Критерії визначають максимальний розмір державної допомоги, яка може надаватися, та спосіб розрахунку сукупного розміру державної допомоги

Антимонопольний комітет України розробив ці критерії з урахуванням норми вторинного законодавства acquis ЄС, а саме Регламенту Комісії (ЄС) від 17.06.2014 № 651/2014 про визнання окремих категорій допомоги сумісними з внутрішнім ринком під час застосування статей 107 та 108 Договору про функціонування Європейського Союзу.

Читайте також: Офіс омбудсмана
надаватиме правничу допомогу

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA