До системи безоплатної правової допомоги готові звернутися та рекомендувати послуги своїм знайомим дев’ять із десяти клієнтів. Загалом, порівняно із 2019 роком, коли відбулось перше дослідження задоволеності клієнтів послугами системи БПД, рівень задоволеності від спілкування з працівниками системи зріс до 98%, суттєво зросла й задоволеність клієнтів компетентністю юристів контактного центру.
Про це свідчать дані другої хвилі соціологічного дослідження, проведеного у квітні 2023 року Координаційним центром з надання правової допомоги.
Дослідження мало на меті оцінити різні аспекти діяльності системи надання БПД: від роботи контактного центру системи БПД та очного обслуговування до сприйняття клієнтами публічних матеріалів.
Респондентами опитування стали клієнти системи БПД, які отримали безоплатну первинну правову допомогу та безоплатну вторинну правову допомогу, звернувшись в бюро правової допомоги, або консультацію юристів контактного центру системи протягом 2022 року.
Оцінювались: доступність послуг системи БПД для клієнтів; характеристика роботи працівників, зокрема привітність та компетентність юристів; процедура призначення та характеристика роботи адвоката або представника та загальна задоволеність взаємодією з системою надання БПД.
Так, порівняно з 2019 роком пошук інформації про послуги системи БПД став легшим, а виступи та публікації юристів є зрозумілими для клієнтів. Про це зазначили понад 94% опитуваних.
Також відзначено позитивне зростання у сприйнятті клієнтів контактного центру тривалості очікування на з’єднання з юристом: на 18% більше клієнтів, ніж у 2019 році, погодились, що час очікування був прийнятним для них. Водночас задоволеність клієнтів контактного центру зросла на 13%.
«Ми працюємо не лише над тим, що мають отримати клієнти, звернувшись до контактного центру, але і над тим, як вони це роблять та, зрештою, які враження отримують від взаємодії із системою. Навіть така, на перший погляд, дрібниця, як тривалість очікування на з’єднання з юристом, має значення, і наші клієнти це відзначили. Попри повітряні тривоги та відключення світла, 76% опитаних були з’єднани відразу або чекали на з’єднання щонайбільше 5 хвилин. І лише 2% чекали на консультацію понад 15 хвилин», – відзначила начальниця відділу клієнтського сервісу управління забезпечення доступу до правової допомоги Анастасія Арцимович.
Порівняно з дослідженням 2019 року, отримувачі безоплатної первинної правової допомоги залишаються на такому самому рівні задоволеності (8,7 бала з 10). А задоволеність отримувачів безоплатної вторинної правової допомоги дещо зросла (9,0 балів з 10 порівняно з 8,9 у 2019 році). Найбільше зросла задоволеність клієнтів контактного центру (8,6 бала з 10 порівняно з 8,0 у 2019 році).
«Проведення соціологічних досліджень є важливим інструментом, який дає змогу врахувати думку клієнтів та покращити ефективність роботи системи БПД. Наразі ми можемо відзначити збільшення задоволеності наших клієнтів, утім є напрями, які потребують удосконалення», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…