Понад 90% клієнтів готові повторно звернутися до системи БПД – Координаційний центр з надання правової допомоги — PRAVO.UA Понад 90% клієнтів готові повторно звернутися до системи БПД – Координаційний центр з надання правової допомоги — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Понад 90% клієнтів готові повторно звернутися до системи БПД – Координаційний центр з надання правової допомоги

Понад 90% клієнтів готові повторно звернутися до системи БПД – Координаційний центр з надання правової допомоги

  • 04.07.2023 14:33

До системи безоплатної правової допомоги готові звернутися та рекомендувати послуги своїм знайомим дев’ять із десяти клієнтів. Загалом, порівняно із 2019 роком, коли відбулось перше дослідження задоволеності клієнтів послугами системи БПД, рівень задоволеності від спілкування з працівниками системи зріс до 98%, суттєво зросла й задоволеність клієнтів компетентністю юристів контактного центру.

Про це свідчать дані другої хвилі соціологічного дослідження, проведеного у квітні 2023 року Координаційним центром з надання правової допомоги.

Дослідження мало на меті оцінити різні аспекти діяльності системи надання БПД: від роботи контактного центру системи БПД та очного обслуговування до сприйняття клієнтами публічних матеріалів.

Респондентами опитування стали клієнти системи БПД, які отримали безоплатну первинну правову допомогу та безоплатну вторинну правову допомогу, звернувшись в бюро правової допомоги, або консультацію юристів контактного центру системи протягом 2022 року.

Оцінювались: доступність послуг системи БПД для клієнтів; характеристика роботи працівників, зокрема привітність та компетентність юристів; процедура призначення та характеристика роботи адвоката або представника та загальна задоволеність взаємодією з системою надання БПД.

Так, порівняно з 2019 роком пошук інформації про послуги системи БПД став легшим, а виступи та публікації юристів є зрозумілими для клієнтів. Про це зазначили понад 94% опитуваних.

Також відзначено позитивне зростання у сприйнятті клієнтів контактного центру тривалості очікування на з’єднання з юристом: на 18% більше клієнтів, ніж у 2019 році, погодились, що час очікування був прийнятним для них. Водночас задоволеність клієнтів контактного центру зросла на 13%.

«Ми працюємо не лише над тим, що мають отримати клієнти, звернувшись до контактного центру, але і над тим, як вони це роблять та, зрештою, які враження отримують від взаємодії із системою. Навіть така, на перший погляд, дрібниця, як тривалість очікування на з’єднання з юристом, має значення, і наші клієнти це відзначили. Попри повітряні тривоги та відключення світла, 76% опитаних були з’єднани відразу або чекали на з’єднання щонайбільше 5 хвилин. І лише 2% чекали на консультацію понад 15 хвилин», – відзначила начальниця відділу клієнтського сервісу управління забезпечення доступу до правової допомоги Анастасія Арцимович.

Порівняно з дослідженням 2019 року, отримувачі безоплатної первинної правової допомоги залишаються на такому самому рівні задоволеності (8,7 бала з 10). А задоволеність отримувачів безоплатної вторинної правової допомоги дещо зросла (9,0 балів з 10 порівняно з 8,9 у 2019 році). Найбільше зросла задоволеність клієнтів контактного центру (8,6 бала з 10 порівняно з 8,0 у 2019 році).

«Проведення соціологічних досліджень є важливим інструментом, який дає змогу врахувати думку клієнтів та покращити ефективність роботи системи БПД. Наразі ми можемо відзначити збільшення задоволеності наших клієнтів, утім є напрями, які потребують удосконалення», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA