IX Міжнародний форум юридичних послуг продовжує роботу. Про маркетинг, завдання маркетологів юридичної фірми, реалії 2021 року та очікування на наступний рік дискутували:
Модерувала дискусію Альона Онищенко, директор із маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko.
Ірина Корольова поділилися своїми спостереженнями стосовно того, як мотивувати юристів до маркетингової активності. Її формула — 80% роботи з маркетинг-супроводу проєкту виконують маркетологи, 20% — юристи. Саме маркетологи акумулюють інформацію та готують драфт продукту. Проте така формула працюватиме лише в разі наявності у фірмі досвідченої маркетинг-команди.
«Слід максимально брати роботу на себе», — наголосила Ірина Корольова.
На ефективності проактивної позиції маркетологів під час роботи з юристами акцентувала і Лариса Сивак-Аніна.
Юлія Салей розповіла, що маркетингові активності в “KPMG в Україні” включено в загальну систему цілепокладання, відповідно, юристи самі зацікавлені в співпраці з маркетинг-департаментом.
Лілія Яновська звернула увагу на позитивний вплив мотивації, яка йде від партнерів фірми.
«Недостатньо дати юристам певні інструменти, слід навчити ними правильно користуватися», — наголосила Альона Онищенко, відкриваючи обговорення наступного питання: чого та як слід навчати юристів.
Лариса Сивак-Аніна розповіла, що, крім ознайомлення всіх юристів із компетенцією та завданнями маркетинг-відділу, в Baker McKenzie застосовується система тренінгів для юристів різного рівня, зокрема з питань розвитку бізнесу, роботи з клієнтами та маркетингу. Такі тренінги часто організовуються на регіональному рівні.
Про баланс оперативності та якості в роботі говорила Ліля Яновська. Вона розповіла, що в компанії напрацьовано певні стандарти підготовки маркетингових продуктів, наприклад legal alerts, тому підготовка відбувається досить оперативно, проте в окремих випадках доводиться додатково комунікувати з юристами, щоб не втратити актуальності — на якість продукту це не впливає.
«Ми вчимо юристів писати коротко», — прокоментувала Ірина Корольова.
На завершення дискусії доповідачі поділилися своїми думками щодо оптимального складу відділу маркетингу та його навантаження. Під час онлайн-голосування було з’ясовано, що 70% департаментів із маркетингу складаються з 2–5 спеціалістів.
Альона Онищенко наголосила, що ідеальної формули не існує, все залежить від завдань, виконання яких покладено на маркетинг-підрозділ.
Ірина Корольова запропонувала порівняти витрати на маркетинг-департамент із витратами на виконання маркетингових завдань юристами.
Юлія Салей розповіла про особливості роботи департаменту, який складається з однієї особи: вона координує напрям Tax & Legal “KPMG в Україні”. Водночас є можливість використовувати ресурс маркетинг-департаменту всієї фірми, а це 16 фахівців різних спеціалізацій.
Читайте також: Шляхи розвитку бренду роботодавця окреслили учасники IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…