PLS 2021: доповідачі дали практичні поради щодо організації роботи департаментів із маркетингу — PRAVO.UA PLS 2021: доповідачі дали практичні поради щодо організації роботи департаментів із маркетингу — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » PLS 2021: доповідачі дали практичні поради щодо організації роботи департаментів із маркетингу

PLS 2021: доповідачі дали практичні поради щодо організації роботи департаментів із маркетингу

  • 17.12.2021 14:28

IX Міжнародний форум юридичних послуг продовжує роботу. Про маркетинг, завдання маркетологів юридичної фірми, реалії 2021 року та очікування на наступний рік дискутували:

  • Лілія Яновська, директор із маркетингу Asters;
  • Ірина Корольова, керівник відділу маркетингу та комунікацій “PwC в Україні”;
  • Юлія Салей, старша фахівчиня зі зв’язків із громадськістю “KPMG в Україні”;
  • Лариса Сивак-Аніна, менеджер із маркетингу та зв’язків із громадськістю київського офісу Baker McKenzie.

Модерувала дискусію Альона Онищенко, директор із маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko.

Мотивація до маркетингу

Ірина Корольова поділилися своїми спостереженнями стосовно того, як мотивувати юристів до маркетингової активності. Її формула — 80% роботи з маркетинг-супроводу проєкту виконують маркетологи, 20% — юристи. Саме маркетологи акумулюють інформацію та готують драфт продукту. Проте така формула працюватиме лише в разі наявності у фірмі досвідченої маркетинг-команди.

«Слід максимально брати роботу на себе», — наголосила Ірина Корольова.

На ефективності проактивної позиції маркетологів під час роботи з юристами акцентувала і Лариса Сивак-Аніна.

Юлія Салей розповіла, що маркетингові активності в “KPMG в Україні” включено в загальну систему цілепокладання, відповідно, юристи самі зацікавлені в співпраці з маркетинг-департаментом.

Лілія Яновська звернула увагу на позитивний вплив мотивації, яка йде від партнерів фірми.

Освітні акценти та тайм-менеджмент

«Недостатньо дати юристам певні інструменти, слід навчити ними правильно користуватися», — наголосила Альона Онищенко, відкриваючи обговорення наступного питання: чого та як слід навчати юристів.

Лариса Сивак-Аніна розповіла, що, крім ознайомлення всіх юристів із компетенцією та завданнями маркетинг-відділу, в Baker McKenzie застосовується система тренінгів для юристів різного рівня, зокрема з питань розвитку бізнесу, роботи з клієнтами та маркетингу. Такі тренінги часто організовуються на регіональному рівні.

Про баланс оперативності та якості в роботі говорила Ліля Яновська. Вона розповіла, що в компанії напрацьовано певні стандарти підготовки маркетингових продуктів, наприклад legal alerts, тому підготовка відбувається досить оперативно, проте в окремих випадках доводиться додатково комунікувати з юристами, щоб не втратити актуальності — на якість продукту це не впливає.

«Ми вчимо юристів писати коротко», — прокоментувала Ірина Корольова.

Функціональний аналіз

На завершення дискусії доповідачі поділилися своїми думками щодо оптимального складу відділу маркетингу та його навантаження. Під час онлайн-голосування було з’ясовано, що 70% департаментів із маркетингу складаються з 2–5 спеціалістів.

Альона Онищенко наголосила, що ідеальної формули не існує, все залежить від завдань, виконання яких покладено на маркетинг-підрозділ.

Ірина Корольова запропонувала порівняти витрати на маркетинг-департамент із витратами на виконання маркетингових завдань юристами.

Юлія Салей розповіла про особливості роботи департаменту, який складається з однієї особи: вона координує напрям Tax & Legal “KPMG в Україні”. Водночас є можливість використовувати ресурс маркетинг-департаменту всієї фірми, а це 16 фахівців різних спеціалізацій.

Читайте також: Шляхи розвитку бренду роботодавця окреслили учасники IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA