Фіксація пошкоджень підприємств унаслідок воєнних дій — поради Харківської ТПП — PRAVO.UA Фіксація пошкоджень підприємств унаслідок воєнних дій — поради Харківської ТПП — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Фіксація пошкоджень підприємств унаслідок воєнних дій — поради Харківської ТПП

Фіксація пошкоджень підприємств унаслідок воєнних дій — поради Харківської ТПП

  • 06.07.2022 12:18

Сьогодні велика кількість підприємств стикнулися з пошкодженнями, а подекуди зі знищенням виробничих потужностей. І постає велике глобальне питання — що робити, як отримати компенсацію, як проінформувати різні структури про настання таких складних обставин. Поступово з’являється різна інформація і в Мережі, але вона досить розрізнена та не дає розуміння ситуації для формування певного алгоритму.

Фахівці Харківської ТПП виділили перелік основних напрямів діяльності та перелік документів, які знадобляться для такої роботи.

Перелік основних документів, які важливо зібрати:
  • документи, що підтверджують право власності на майно або право спільної власності;
  • виписку з Державного реєстру про діяльність, що відбувалася в пошкодженій/зруйнованій будівлі (у випадку, якщо мова йде про виробництво);
  • будівельні документи: технічний паспорт;
  • документи на майно: технічні паспорти, описи тощо;
  • останню інвентаризаційну відомість про наявність в пошкодженій/зруйнованій будівлі того чи іншого майна/обладнання/товарів до моменту пошкодження/руйнації;
  • довідку від ДСНС або військової структури, або органів місцевого самоврядування з висновком причини пошкодження/руйнації нерухомості;
  • у випадку, якщо відбувалось відновлення будівлі, – документи, що містять у собі інформацію щодо відновлювальних робіт та стану будівлі до відновлення;
  • документи про проведення усіх аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також робіт з розмінування тощо задля можливості проведення огляду;
  • інші документи на майно, які можуть містити необхідну важливу інформацію.
Такі документи можуть знадобитися для:
  • подальшого отримання компенсації;
  • отримання сертифіката про форс-мажорні обставини;
  • подання інформації в банківські органи з питань кредитування чи застави;
  • подання інформації в податкові органи з питань податкового обігу;
  • подання інформації комерційним партнерам або інвесторам з питань складнощів або неможливості виконання зобов’язань;
  • подальшого списання майна.
Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA