Антимонопольний комітет України (АМКУ) завершив розгляд справи, розпочатої за ознаками вчинення державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Львів» порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Мова йде про зловживання монопольним (домінантним) становищем на ринку спеціалізованих послуг, а саме — вчинення дій, що могли призвести до недопущення конкуренції на ринках послуг з наземного обслуговування на території цього аеропорту.
Комітету стало відомо, що Державне підприємство відмовило декільком суб’єктам господарювання в укладанні генеральної угоди про комерційне надання послуг з наземного обслуговування для здійснення діяльності з наземного обслуговування на території аеропорту «Львів». Водночас у державного підприємства була відсутньою прозора та недискримінаційна процедура відбору суб’єктів господарювання на ринки наземного обслуговування аеропорту.
Відтак у процесі розгляду справи Комітет 26 серпня 2021 року надав аеропорту «Львів» рекомендації, в яких зобов’язав підприємство розробити та затвердити порядок, що встановлював би чітку, прозору, недискримінаційну процедуру доступу суб’єктів господарювання на ринок послуг із наземного обслуговування на території аеропорту «Львів» та містив об’єктивні критерії цього відбору. Документ мав бути оприлюднений на офіційному вебсайті аеропорту.
Завдяки ефективній співпраці державного підприємства з АМКУ було розроблено порядок доступу суб’єктів господарювання на ринок послуг з наземного обслуговування на території аеропорту «Львів», у якому враховано міжнародний досвід, зокрема: норми Директиви Ради ЄС від 15.10.1996 № 96/67/ЄС «Щодо доступу до ринку послуг з наземного обслуговування у аеропортах Спільноти», резолюції та рекомендовану практику ІАТА, стандарти ІСАО. Такий крок є надзвичайно важливим у контексті планів України приєднатися до Європейського Союзу уже найближчим часом.
Новий документ визначає порядок та умови доступу на ринок послуг наземного обслуговування на території аеропорту «Львів», критерії, відповідно до яких суб’єкти господарювання допускаються на цей ринок, процедуру їх конкурсного відбору, правила поведінки цих суб’єктів господарювання, авіакомпаній і аеропорту. Порядок підприємство оприлюднило на своєму сайті.
Державне підприємство, розробивши порядок доступу суб’єктів господарювання на ринок послуг з наземного обслуговування на території аеропорту «Львів», фактично виконало рекомендації Комітету та усунуло порушення. Відтак АМКУ прийняв рішення закрити провадження у справі.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…