Міністерство юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий функціонал — шеринг цифрових документів у “Дії” для органів державної реєстрації актів цивільного стану. Про це повідомляє пресслужба Мін’юсту.
Відтепер у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян запроваджено інформаційну взаємодію між Міністерством юстиції та Міністерством цифрової трансформації щодо перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон із можливістю отримання їх електронних копій.
Громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, зможуть надати електронний паспорт у застосунку “Дія” та поділитися цифровою копією документа.
Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:
Цифрова копія паспорта з е-підписом “Дії” передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передання копій електронних документів реєстратору.
Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити “Дію” до останньої версії.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…