На засіданні 20 травня Кабінет Міністрів підтримав законопроєкт “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Кодексу України з процедур банкрутства”.
Законопроєкт має узгодити положення Кодексу України з процедур банкрутства з іншими нормативно-правовими актами.
Зокрема, у Господарському кодексі передбачать, що суб’єкт підприємництва – боржник, його засновники (учасники), власник майна, а також інші особи нестимуть юридичну відповідальність за порушення вимог законодавства про банкрутство, зокрема за:
Визначається, що приховуванням стійкої фінансової неспроможності визнається умисне приховування громадянином – засновником (учасником) або службовою особою суб’єкта господарської діяльності своєї стійкої фінансової неспроможності шляхом подання недостовірних відомостей або неподання в установлений строк до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство, якщо це заподіяло велику матеріальну шкоду кредиторові.
Незаконними діями в разі банкрутства визнається:
якщо ці дії вчинені громадянином – засновником (учасником) або посадовою особою суб’єкта господарської діяльності, розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором у період провадження у справі про банкрутство і завдали великої матеріальної шкоди.
Доведенням до банкрутства визнається умисне, з корисливих мотивів, іншої особистої заінтересованості або в інтересах третіх осіб учинення громадянином – засновником (учасником) або посадовою особою суб’єкта господарської діяльності, якщо це заподіяло істотну матеріальну шкоду інтересам держави, суспільства або інтересам кредиторів, що охороняються законом.
Законопроєкт визначає, що адміністративну відповідальність передбачено за:
Умисне доведення до банкрутства, що заподіяло великої матеріальної шкоди кредиторам або державі, тягне за собою кримінальну відповідальність.
Частиною 8 статті 12 КУзПБ встановлено, що під час виконання повноважень арбітражний керуючий має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, що міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється центральними органами виконавчої влади, які забезпечують їх ведення.
Зважаючи на це, щоб надати можливість застосування цього положення Кодексу на практиці та внесення змін у відповідні підзаконні акти законопроєкт вносить зміни до Законів «Про дорожній рух», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…