Генеральный партнер 2019 года

Издательство ЮРИДИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА

IV International Compliance Forum

СПІКЕРИ

ПРОГРАМА

08:30–09:00

Реєстрація учасників. Ранкова кава

09:00–09:30

СПЕЦІАЛЬНА ДОПОВІДЬ

Представник TIU

Світові тренди у сфері комплаєнса та протидії корупції

СЕСІЯ 1. ВІДВЕРТИЙ ДІАЛОГ

МОЖЛИВОСТІ БІЗНЕСУ ЩОДО ПОДОЛАННЯ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ

(09:30–11:00)

Модератор: Катерина ГУПАЛО, партнер, керівник практики кримінального права та захисту бізнесу АО Arzinger

09:30–11:00

  • Народний депутат України
  • Представник НАБУ
  • Суддя Вищого антикорупційного суду України
  • Ярослав ГРЕГІРЧАК, заступник бізнес-омбудсмена в Україні
  • Юрій КАЦЕР, директор, керівник відділу юридичного консультування KPMG в Україні
  • Ірина НІКОЛАЄВСЬКА, радник, керівник практики комплаєнса МЮФ Kinstellar
  • Олена РИБАК, виконавчий директор iC consulenten
  • Олена КОРОТЧУК, керівник служби внутрішнього аудиту НАК «Нафтогаз України»
  • Марина РОМАСЬ, директор підрозділу з етики та ділової доброчесності ТОВ «Санофі-Авентіс Україна»
  • Нові антикорупційні органи: очікування бізнесу
  • Переваги «білого» бізнесу
  • Межі легальної комунікації бізнесу та політиків/чиновників
  • Комплаєнс у тендерних процедурах/держзакупівлях
  • Участь бізнесу в політичному житті/виборчих компаніях

11:00–11:30

КАВА–БРЕЙК

СЕСІЯ 2

КОМПЛАЄНС–ПОЛІТИКИ ТА ПРОЦЕДУРИ В УКРАЇНІ

(11:30–13:15)

Модератор: Ігор ЛИННИК, старший партнер Gryphon Group

11:30–11:45

Руслан РЕДЬКА, партнер практики корпоративного права АО Juscutum

Комплаєнс при взаємодії з держсектором

11:45–12:00

Аріо ДЕХГАНІ, радник Sayenko Kharenko

FCPA-оновлення – загроза для українських компаній?

12:00-12:15

Ольга ШЕНК, радник МЮФ Cameron McKenna Nabarro Olswang

Алгоритми аудиту контрагентів

12:15-12:30

Леонід ГІЛЕВИЧ, радник ЮФ «Ілляшев та Партнери»

Комплаєнс у договірних відносинах

12:30-12:45

Ольга ЛУК’ЯНОВА, директор юридичного департаменту, комплаєнс-офіцер групи компаній «Хенкель в Україні»

Форензік і внутрішні розслідування

12:45-13:00

Інна ХОМИЧ, директор із правових питань ТОВ «Нова Пошта-Центр»

Розвиток комплаєнс-функції в українських компаніях на прикладі «Нової Пошти»

Тези

  • Навіщо, кому і коли ця функція стає потрібною?
  • Хто повинен керувати цією функцією: юрист або не-юрист, аутсорс або інхаус? Чи є єдина вірна відповідь?
  • Де у структурі компанії повинна бути розміщена ця функція? Взаємодія комплаєнс із іншими функціями та бізнесом у цілому.
  • Повноваження комплаєнс служби та її користь для бізнесу.

13:00-13:15

Тетяна КИРИК, директор із комплаєнса та етики Kyivstar

Навчання персоналу як один із ключових елементів ефективної комплаєнс-програми компанії

13:15–14:00

ОБІД

СЕСІЯ 3

ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗЕВОГО КОМПЛАЄНСА

(14:00–15:30)

Модератор: Партнер ЮФ

14:00–14:15

Володимир СВІНЦІЦЬКИЙ, старший юрист практики антикорупційного комплаєнса та етики бізнесу AO Arzinger

Комплаєнс в енергосекторі

14:15–14:30

Павло ВЕРХНЯЦЬКИЙ, директор COSA

Комплаенс у зовнішньоекономічній діяльності

Тези

  • Значення комплаенса при виході на зовнішні ринки
  • Оцінка комплаенс ризиків на зовнішніх ринках
  • Комплаенс-перевірка контрагента на іноземному ринку

14:30–14:45

Володимир МОНАСТИРСЬКИЙ, партнер МЮФ Dentons

Комплаєнс у сфері фармацевтики

14:45–15:00

Олег ПОЛІЩУК, директор центру з запобігання та протидії корупції — радник президента ДП «НАЕК «Енергоатом»

Особливості проведення оцінки корупційних ризиків на держпідприємстві

Тези

  • Оцінка корупційних ризиків як основа ідентифікації всіх ризиків компанії.
  • Оцінка корупційних ризиків є передумовою написання якісної та дієвої антикорупційної програми

15:00–15:15

Станіслав КОВАЛЕНКО, офіцер із захисту даних авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»

Data Protection Сompliance в авіації

15:15–15:30

Наталія ГУРІНА, заступник голови правління АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Банківський комплаєнс

15:30–15:45

Олена ДУБОВСЬКА, комплаєнс-офіцер Kernel

Особливості комплаєнс-політик в аграрному секторі

Тези

  • Чому комплаєнс: відповідати чи не відповідати?
  • Ключові принципи визначення рівня комплаєнса в агробізнесі
  • Структура комплаєнса та реалізація стратегії
  • Основні елементи комплаєнс-функції в агробізнесі

15:45–16:15

КАВА–БРЕЙК

СЕСІЯ 4. ДИСКУСІЯ

КОМПЛАЄНС МАЙБУТНЬОГО

(16:15–17:45)

Модератор: Олівія ЕЛЛІСОН, партнер, керівник відділу консультування з управління ризиками KPMG в Україні

16:15–17:45

  • Народний депутат України
  • Гаяне КАРАКАШЯН, голова секретаріату UNIC
  • Тетяна КОРОТКА, заступник бізнес-омбудсмена в Україні
  • Тетяна ХЕРУВІМОВА, інспектор Ради бізнес-омбудсмена
  • Міжнародний експерт
  • Партнер ЮФ
  • Олена СУЧИК, начальник юридичного управління METRO Cash&Carry
  • Представник бізнесу
  • Трансформація комплаєнс-функції
  • Нові комплаєнс-виклики для бізнесу
  • Комплаєнс у 2025 році та після
  • Прикладні заходи зі сприяння доброчесності бізнесу в Україні
  • Удосконалення нормативного регулювання

17:45–18:00

ОБГОВОРЕННЯ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ФОРУМУ

18:00–19:00

КЕЛИХ ШАМПАНСЬКОГО

ПРОГРАММА

08:30–09:00

Реєстрація учасників. Ранкова кава

09:00–09:30

СПЕЦІАЛЬНА ДОПОВІДЬ

Представник TIU

Світові тренди у сфері комплаєнса та протидії корупції

СЕСІЯ 1. ВІДВЕРТИЙ ДІАЛОГ

МОЖЛИВОСТІ БІЗНЕСУ ЩОДО ПОДОЛАННЯ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ

(09:30–11:00)

Модератор: Катерина ГУПАЛО, партнер, керівник практики кримінального права та захисту бізнесу АО Arzinger

09:30–11:00

  • Народний депутат України
  • Представник НАБУ
  • Суддя Вищого антикорупційного суду України
  • Ярослав ГРЕГІРЧАК, заступник бізнес-омбудсмена в Україні
  • Юрій КАЦЕР, директор, керівник відділу юридичного консультування KPMG в Україні
  • Ірина НІКОЛАЄВСЬКА, радник, керівник практики комплаєнса МЮФ Kinstellar
  • Олена РИБАК, виконавчий директор iC consulenten
  • Олена КОРОТЧУК, керівник служби внутрішнього аудиту НАК «Нафтогаз України»
  • Марина РОМАСЬ, директор підрозділу з етики та ділової доброчесності ТОВ «Санофі-Авентіс Україна»
  • Нові антикорупційні органи: очікування бізнесу
  • Переваги «білого» бізнесу
  • Межі легальної комунікації бізнесу та політиків/чиновників
  • Комплаєнс у тендерних процедурах/держзакупівлях
  • Участь бізнесу в політичному житті/виборчих компаніях

11:00–11:30

КАВА–БРЕЙК

СЕСІЯ 2

КОМПЛАЄНС–ПОЛІТИКИ ТА ПРОЦЕДУРИ В УКРАЇНІ

(11:30–13:15)

Модератор: Ігор ЛИННИК, старший партнер Gryphon Group

11:30–11:45

Руслан РЕДЬКА, партнер практики корпоративного права АО Juscutum

Комплаєнс при взаємодії з держсектором

11:45–12:00

Аріо ДЕХГАНІ, радник Sayenko Kharenko

FCPA-оновлення – загроза для українських компаній?

12:00-12:15

Ольга ШЕНК, радник МЮФ Cameron McKenna Nabarro Olswang

Алгоритми аудиту контрагентів

12:15-12:30

Леонід ГІЛЕВИЧ, радник ЮФ «Ілляшев та Партнери»

Комплаєнс у договірних відносинах

12:30-12:45

Ольга ЛУК’ЯНОВА, директор юридичного департаменту, комплаєнс-офіцер групи компаній «Хенкель в Україні»

Форензік і внутрішні розслідування

12:45-13:00

Інна ХОМИЧ, директор із правових питань ТОВ «Нова Пошта-Центр»

Розвиток комплаєнс-функції в українських компаніях на прикладі «Нової Пошти»

Тези

  • Навіщо, кому і коли ця функція стає потрібною?
  • Хто повинен керувати цією функцією: юрист або не-юрист, аутсорс або інхаус? Чи є єдина вірна відповідь?
  • Де у структурі компанії повинна бути розміщена ця функція? Взаємодія комплаєнс із іншими функціями та бізнесом у цілому.
  • Повноваження комплаєнс служби та її користь для бізнесу.

13:00-13:15

Тетяна КИРИК, директор із комплаєнса та етики Kyivstar

Навчання персоналу як один із ключових елементів ефективної комплаєнс-програми компанії

13:15–14:00

ОБІД

СЕСІЯ 3

ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗЕВОГО КОМПЛАЄНСА

(14:00–15:30)

Модератор: Партнер ЮФ

14:00–14:15

Володимир СВІНЦІЦЬКИЙ, старший юрист практики антикорупційного комплаєнса та етики бізнесу AO Arzinger

Комплаєнс в енергосекторі

14:15–14:30

Павло ВЕРХНЯЦЬКИЙ, директор COSA

Комплаенс у зовнішньоекономічній діяльності

Тези

  • Значення комплаенса при виході на зовнішні ринки
  • Оцінка комплаенс ризиків на зовнішніх ринках
  • Комплаенс-перевірка контрагента на іноземному ринку

14:30–14:45

Володимир МОНАСТИРСЬКИЙ, партнер МЮФ Dentons

Комплаєнс у сфері фармацевтики

14:45–15:00

Олег ПОЛІЩУК, директор центру з запобігання та протидії корупції — радник президента ДП «НАЕК «Енергоатом»

Особливості проведення оцінки корупційних ризиків на держпідприємстві

Тези

  • Оцінка корупційних ризиків як основа ідентифікації всіх ризиків компанії.
  • Оцінка корупційних ризиків є передумовою написання якісної та дієвої антикорупційної програми

15:00–15:15

Станіслав КОВАЛЕНКО, офіцер із захисту даних авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»

Data Protection Сompliance в авіації

15:15–15:30

Наталія ГУРІНА, заступник голови правління АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Банківський комплаєнс

15:30–15:45

Олена ДУБОВСЬКА, комплаєнс-офіцер Kernel

Особливості комплаєнс-політик в аграрному секторі

Тези

  • Чому комплаєнс: відповідати чи не відповідати?
  • Ключові принципи визначення рівня комплаєнса в агробізнесі
  • Структура комплаєнса та реалізація стратегії
  • Основні елементи комплаєнс-функції в агробізнесі

15:45–16:15

КАВА–БРЕЙК

СЕСІЯ 4. ДИСКУСІЯ

КОМПЛАЄНС МАЙБУТНЬОГО

(16:15–17:45)

Модератор: Олівія ЕЛЛІСОН, партнер, керівник відділу консультування з управління ризиками KPMG в Україні

16:15–17:45

  • Народний депутат України
  • Гаяне КАРАКАШЯН, голова секретаріату UNIC
  • Тетяна КОРОТКА, заступник бізнес-омбудсмена в Україні
  • Тетяна ХЕРУВІМОВА, інспектор Ради бізнес-омбудсмена
  • Міжнародний експерт
  • Партнер ЮФ
  • Олена СУЧИК, начальник юридичного управління METRO Cash&Carry
  • Представник бізнесу
  • Трансформація комплаєнс-функції
  • Нові комплаєнс-виклики для бізнесу
  • Комплаєнс у 2025 році та після
  • Прикладні заходи зі сприяння доброчесності бізнесу в Україні
  • Удосконалення нормативного регулювання

17:45–18:00

ОБГОВОРЕННЯ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ФОРУМУ

18:00–19:00

КЕЛИХ ШАМПАНСЬКОГО

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Місце проведення:
Готель «Прем’єр Палац», вулиця Пушкінська, 29, Київ, Украина, 02000
18.09.2019 09:00 - 18:00

КОНТАКТИ

НОВОСТИ

Юридическая Практика

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: