Змінився порядок видачі ліцензій компаніям – інкасаторам банків — PRAVO.UA Змінився порядок видачі ліцензій компаніям – інкасаторам банків — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Змінився порядок видачі ліцензій компаніям – інкасаторам банків

Змінився порядок видачі ліцензій компаніям – інкасаторам банків

  • 11.11.2021 13:37

Змінився порядок видачі ліцензій компаніям, що здійснюють інкасацію банківських установ.

Такі зміни запровадив Національний банк України. Вони затверджені постановою правління Національного банку України від 8 листопада 2021 року № 115 «Про затвердження Змін до Положення про порядок видачі  юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації».

Постанова набрала чинності сьогодні, 11 листопада 2021 року.

Постанова уточнює окремі норми Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого постановою правління Національного банку України від 24 грудня 2015 року № 926 (зі змінами), з урахуванням ринкової ситуації.

Серед змін до порядку можна виділити такі новели:

  • виключено норми, згідно з якими Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг Національного банку делеговано повноваження щодо прийняття рішень з питань видачі ліцензій юридичним особам на надання банкам послуг з інкасації, надання погодження на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки. Ці функції передано правлінню Національного банку;
  • визначено обов’язкову наявність у юридичної особи – заявника головного бухгалтера та його відповідності вимогам щодо ділової репутації та професійної придатності;
  • уточнено вимоги до фінансового стану юридичної особи;
  • визначено строки та умови, за яких у разі не провадження юридичною особою діяльності з надання банкам послуг з інкасації або не проведення операцій з оброблення та зберігання готівки Національний банк має право прийняти рішення про анулювання відповідної ліцензії чи погодження;
  • визначено вимоги до професійної придатності та бездоганної ділової репутації керівника підрозділу з оброблення та зберігання готівки;
  • уточнено вимоги та  перелік документів, які юридична особа зобов’язана подати до Національного банку для отримання погодження на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки;
  • розширено перелік умов, у разі порушення яких Національний банк має право скасувати рішення про погодження здійснення юридичною особою операцій з оброблення та зберігання готівки;
  • визначено нову форму витягу з електронного реєстру ліцензій на надання банкам послуг з інкасації в додатку до Положення № 926.

Отже, відсьогодні діятимуть вдосконалені процедури ліцензування та вимоги до компаній – інкасаторів банківських установ, що мають намір розширювати діяльність за рахунок здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки.

Нагадуємо, що 10 листопада 2021 року набрала чинності постанова правління НБУ, якою небанківські фінансові установи зобов’язані надавати більший обсяг інформації своїм клієнтам.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA