Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду залишив без змін рішення судів попередніх інстанцій щодо законності рішення Антимонопольного комітету України про притягнення до відповідальності АТ «Державний ощадний банк». Про це повідомляє пресслужба АМКУ.
31 грудня 2021 року Антимонопольний комітет України оштрафував АТ «Ощадбанк» за порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Мова йде про зловживання банком монопольним становищем під час участі у проєкті «Муніципальна картка «Картка киянина».
Під час розгляду справи АМКУ було встановлено, що АТ «Ощадбанк» був одноосібним банком – учасником проєкту та самостійно визначав порядок і умови відкриття й ведення карткових рахунків. Зокрема, у період з червня 2016 року до грудня 2021 року банк висував обов’язковою умовою отримання «картки киянина» підключення платної послуги СМС-інформування. У цей самий період під час реєстрації карток у системі дистанційного банківського обслуговування (Web/Mobile-банкінг (Ощад 24/7) автоматично активувалася платна послуга СМС-інформування, а власники «карток киянина» змушені були погоджуватися на його умови та зазнавали фінансових витрат.
АМКУ визнав такі дії АТ «Ощадбанк» порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції» та наклав на відповідача штраф у розмірі 503 552 гривні.
На момент винесення рішення АМКУ банк припинив порушення, водночас надалі оскаржив його у судах всіх інстанцій, які у підсумку визнали позицію Комітету правомірною.
© Юридична практика, 1997-2023. Всі права захищені
Пожалуйста, подождите…