Порадами щодо вміння домовлятися поділилася з учасниками IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг Вікторія Єсауленко — PRAVO.UA Порадами щодо вміння домовлятися поділилася з учасниками IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг Вікторія Єсауленко — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Порадами щодо вміння домовлятися поділилася з учасниками IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг Вікторія Єсауленко

Порадами щодо вміння домовлятися поділилася з учасниками IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг Вікторія Єсауленко

  • 17.12.2021 16:29

Майстер-клас «Переговори out of the box: як досягати мети тут і зараз» провела для учасників IX Міжнародного форуму просування юридичних послуг Вікторія Єсауленко, бізнес-тренер із комунікацій.

Вона наголосила, що всі люди в процесі життя відіграють роль переговірників, і виконала невелике тестове завдання з аудиторією. Вона поділилася своїми лайфхаками, зокрема такими:

  • потрібно бути готовим, що в процесі переговорів все піде не за планом;
  • варто пам’ятати, що переговори – це не війна, а розмова, під час  якої ви намагаєтеся бути корисним співрозмовнику.

Правила імпровізації в переговорах

На думку Вікторії Єсауленко, переговори – це процес взаємодії сторін із метою досягнення рішення, яке всі сторони готові виконати. А от ефективні переговори – це ті, що приводять до необхідних саме вам результатів. Водночас класний переговірник уміє переконати інших, що результат переговорів вигідний саме їм.

«Імпровізація в переговорах – це вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення з мільйонів варіантів, це найкраща реакція на обставини, що склалися, з максимальною вигодою для себе», – підкреслила вона

Формулюючи для учасників форуму правила імпровізації в переговорах, Вікторія Єсауленко наголосила: важливо пам’ятати ключові питання:

  • хто я?
  • де я?
  • чого я хочу?
  • а головне – як я цього буду досягати?
  • з ким?

Вона підкреслила, що найкращий експромт – той, який добре підготовлено, тож будь-які переговори потребують ретельної підготовки. Спікерка надала учасникам форуму алгоритм такої підготовки.

Дуже важливо підготувати максимально комфортні умови для переговорів, а також правильно їх розпочати.

«Для успішного діалогу потрібно відчути, в якому емоційному стані перебуває партнер, та максимально підлаштуватися під його стан», – зауважила пані Єсауленко.

Наступним етапом переговорів є консультація. Під час консультації клієнт має поділитися з вами своїми радостями і болями. Щоб адаптувати вашу пропозицію до того, що потрібно клієнту, потрібно вміти слухати й ставити запитання. Формулюючи пропозицію, потрібно дати клієнту маневр для переговорів, зокрема стосовно ціни умов.

Важливо правильно увійти в переговори, але не менш важливо правильно з них вийти

«Якщо ви досягли успіху в переговорах, не варто виражати бурхливу радість, бо у вашого клієнта виникне відчуття, що його надурили», – резюмувала Вікторія Єсауленко.

Нагадаємо, що доповідачі форуму дали практичні поради щодо організації роботи департаментів із маркетингу.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA