Судова реформа, виконання рішень та маркетингові лайфхаки: підсумки VІ Південноукраїнського юридичного форуму — PRAVO.UA Судова реформа, виконання рішень та маркетингові лайфхаки: підсумки VІ Південноукраїнського юридичного форуму — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Прес-релізи » Судова реформа, виконання рішень та маркетингові лайфхаки: підсумки VІ Південноукраїнського юридичного форуму

Судова реформа, виконання рішень та маркетингові лайфхаки: підсумки VІ Південноукраїнського юридичного форуму

  • 24.09.2020 15:24
Рубрика Прес-релізи

Розпал вересня відзначився ключовим регіональним офлайн-заходом правничої спільноти — VI Південноукраїнським юридичним форумом від Відділення АПУ в Одеській області. Серед обговорених питань: судова реформа, виконання судових рішень, нюанси процедури банкрутства, success-кейси юридичної практики поточного року й алгоритми побудови успішного бізнесу, а також якісного просування власного бренду.

«Сьогодні, в епідемічний період, ми як ніколи потребуємо взаємопідтримки. Наш форум є саме тим місцем, що об’єднує для подолання найбільших викликів», — зазначила під час вітального слова Світлана Сергеєва, голова Відділення АПУ в Одеській області. Разом із нею захід відкрили Йосип Бронз, голова Ради адвокатів в Одеській області, Довідас Віткаускас, керівник Проєкту ЄС «Право-Justice», та Наталія Богацька, голова Південно-західного апеляційного господарського суду.

Питання №1. Судова реформа або безкінечне оновлення

Від вступного слова пан Бронз одразу перейшов до теми першої сесії і наголосив, що питання є одним із ключових нині:

«Говорити є про що. Адже з моменту здобуття Україною незалежності ми проводимо судову реформу. Проводимо так, ніби ще й не розпочинали. Для того щоб якісні зміни справді відбулися, наша з вами робота над цим має бути невпинною».

Ключовий же виток реформування українського судочинства триває вже понад 6 років. Про те, коли та чи варто очікувати на фініш і що врешті може його наблизити, розповіла Ольга Лопушанська, к.ю.н. координаторка законопроєктної роботи Асоціації правників України. У своїй доповіді вона нагадала про те, що сприяння судовій реформі є одним із ключових пріоритетів АПУ, та назвала головні ініціативи цього напряму. Серед них — пропозиції до законопроєкту № 1008 та публічні позиції щодо потреби залучення професійної спільноти до напрацювання необхідних змін:

«Фрагментарність змін, що пропонуються законопроєктом № 3711, не вирішують поточну кризову ситуацію в судовій системі. Влада повинна із залученням стейкхолдерів і професійної правничої спільноти підійти комплексно до напрацювання закону, що дасть змогу завершити судову реформу».

Пан Віткаускас зауважив, що для досягнення досконалого підходу до правосуддя потрібне також істотне підвищення рівня комунікацій. За його словами, наразі зв’язок між ланками судової влади мало не відсутній. Серед невирішених нюансів спікер також виокремив відсутність стратегічного системного підходу щодо вирішення проблем правосуддя з боку центральної влади, дефіцит статистики та потребу в повній незалежності судової гілки влади.

Щодо проблеми невиконання судових рішень він підкреслив: це створює значну кількість проблем для суспільства та робить його нестабільним, непрозорим і непередбачуваним ані щодо бізнесу, ані щодо соціального життя. Однак експерт зауважив: проблема визнана, деякий консенсус щодо подальших дій досягнуто, тому результат уже є.

Також він розповів про деталі макрофінансової програми, яка передбачає проведення реформ, зокрема щодо системи правосуддя. Так, в її межах було висунуто низку умов, ключова з яких — поступове зрівняння Україною мандатів приватних і державних виконавців та ДВС. Головна ідея програми в трьох постулатах конкуренції: рівність, чесність, передбачуваність.

Про якісне просування власного бренду

«Успіх залежить не від професіоналізму, а від ваших навичок соціалізації», — запевнила Вікторія Єсауленко, директорка з маркетингу Asters. Важливо пам’ятати, що комунікації та спілкування — кардинально різні поняття, кожне з яких потребує максимальної уваги та зусиль. За її словами, секрет ідеальної матриці — врівноважене вдосконалення кожної з ланок — від професіоналізму (фундаменту особистого бренду) до інструментарію — скілів.

Навичка №1. Грамотність. «Часи покидьків минули. Відстежуйте себе. Безграмотність наразі — найбільший репутаційний ризик». Додаток. Технічна грамотність. Кожен із клієнтів або будь-хто, з ким ви комунікуєте, надає перевагу різним месенджерам. Підлаштовуйтеся.

Навичка №2. Уміння та готовність до навчання. Безперервно вдосконалюйтеся.

Навичка №3. Копірайтинг. Уміння писати цікаво та «людською мовою».

Навичка №4. Здатність до адаптування до змін, адже «виживуть не найсильніші, а ті, хто вміє максимально ефективно пристосовуватися до мінливого навколишнього середовища» (Чарльз Дарвін).

Навичка №5. Універсальна. Бажання якнайбільше спілкуватися з іншими людьми. Навіть якщо ви інтроверт — змінюйтеся, перелаштовуйтеся.

Навичка №6. Нетворкінг. Уміння налагоджувати нові зв’язки.

Навичка №7. Уміння виступати, завоювавши увагу аудиторії на 101%.

Продовжуючи спіч пані Єсауленко, про омніканальний маркетинг і його переваги розповіла Ірина Хімчак, співзасновниця та партнерка групи BeCentric. Така стратегія означає інтегровані в єдину систему канали комунікації для постійної взаємодії з клієнтами.

Серед кроків до такого маркетингу: (1) аналіз інформації щодо клієнтів та їх шлях до прийняття рішення про купівлю, профайлінг клієнта; (2) маркетингові дослідження клієнтських груп.

 

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA