Триває IX Міжнародний форум просування юридичних послуг (PLS 2021). Під час третьої сесії форуму учасники обговорювали таке явище, як персональний бренд, та питання, пов’язані з його розбудовою. Модератором профільної сесії стала Олександра Крупієвська, PR-директорка ЮК «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери».
Катерина Власюк, засновниця АБ «Сімейний адвокат Катерина Власюк», розповіла, що від самого початку своєї діяльності мала бажання стати лідером практики сімейних спорів. Вона висловила ідею, що особистий бренд у принципі є майже в кожного, наприклад сторінка у ФБ. Питання в тому, чи сприймати таку сторінку і свою діяльність як персональний бренд.
Щоб побудувати персональний бренд, необхідно:
CEO MITRAX Арсеній Салалайко наголосив на тому, що клієнти дедалі частіше обирають особистість, а не бездушну компанію. Саме тому про себе потрібно постійно нагадувати. Вартість послуг відомої особи, за власними висновками спікера, значно вища.
Особистий бренд дає змогу менше працювати та більше заробляти.
Персональний бренд особливо необхідно використовувати в тих галузях, де складно виділятися (лікарі, юристи тощо). З метою розвитку персонального бренду потрібно провести аналітичне дослідження і виробити відповідну стратегію.
За словами пана Салалайка, можна бути крутим юристом, але без персонального бренду отримувати тільки заробітну плату. Промовець також підкреслив, що для юриста дуже важлива допомога PR-спеціаліста, бажано з досвідом роботи у сфері юриспруденції.
Вікторія Сопільняк, партнер «Дубинський і Ошарова», та Оксана Сосіденко, директор із маркетингу «Дубинський і Ошарова», розповіли присутнім про ефект, який мала їх взаємодія.
Свою співпрацю Вікторія Сопільняк та Оксана Сосіденко розпочали у 2019 році. Вирішальним стало те, що необхідно було розвивати бренд людини, яка працює з найдорожчими брендами світу. Вікторія на початку співпраці вже була дуже фаховою і відомою юристкою. Проте за 2020–2021 роки рівень довіри до неї значно зріс. Зокрема, пані Вікторія увійшла до списку ТОП-50 українських бізнес-леді рейтингу «SHINE 2020 – Найкращі ділові пані України». Також Вікторію Сопільняк визнано юристом року у сфері інтелектуальної власності – 2020.
Вікторія Сопільняк поділилася з присутніми своїми враженнями від реалізації стратегії побудови персонального бренду:
“Коли розвивається твій персональний бренд, ти отримуєш саме того клієнта, якого хочеш”, – наголосила спікерка.
Проте необхідно постійно пам’ятати про особливості своєї ніші та своїх клієнтів – це є визначальним під час розробки стратегії розвитку персонального бренду.
Вікторія Кулакова, старший PR- і маркетинг-менеджер EQUITY, розкрила особливості PR-супроводу судових практик (персонального та командного бренду). Найбільш прибутковими, за її словами, є судова, кримінальна практика та практика у сфері банкрутства. Судова практика найбільш поширена (96%). Інші практики є не такими поширеними. Зараз більшість компаній намагаються додати ці три провідні практики у свою діяльність.
Загальною тенденцією є прагнення до суперлітігації – спеціалізації юридичних компаній не тільки на вирішенні спорів в окремих галузях, а і їх судовому супроводі та альтернативному вирішенні спорів.
Спікерка підкреслила, що ефективність розвитку фірми залежить від сильних лідерів окремих практик.
Перевагами командного бренду є те, що:
Про те, як пройти шлях від хобі до лідера практики, розповіла Ірина Лук’янець, фахівець із маркетинг- та PR-просування послуг L.I.Group. Микола Ковальчук, старший партнер фірми, арбітражний керуючий, від самого дитинства захоплювався боксом. Коли здобув освіту і з’явилися фінансові можливості, почав відвідувати поєдинки та знайомитися з бійцями, тренерами, промоутерами. З’явилося багато друзів зі світу боксу і, як результат, пан Ковальчук став особистим адвокатом титулованого боксера Олександра Усика. Серед клієнтів сьогодні Олександр Гвоздик, Денис Берінчик, Сергій Дерев’янченко. Наразі Микола Ковальчук очолює офіційне представництво WBC в Україні.
L.I.Group визнано найкращою юридичною компанією в спортивному праві, а старший партнер фірми – лідер практики спортивного права.
Директор з управління репутацією та маркетингом ГК «Нова Пошта» Олена Плахова вважає, що бренд – це набір асоціацій, які не завжди пов’язані з продажами. Саме тому необхідно відповісти на запитання: яку задачу треба вирішити? Можливо, розбудова персонального бренду для вирішення цієї задачі і не потрібна. Спікерка розповіла, що розбудова її персонального бренду почалася з:
Таким чином, за висновком пані Олени, персональний бренд – це точка персонального захисту.
Але створення персонального бренду – це постійна паралельна робота. Ти перестаєш належати собі, це стає твоїм обов’язком. Водночас зараз настільки насичена і вибаглива аудиторія, що необхідно постійно вдосконалюватися.
З метою розбудови персонального бренду важливо:
© Юридична практика, 1997-2023. Всі права захищені
Пожалуйста, подождите…