Определение Киевского окружного административного суда, которым приостановлено действие Указа В.Ющенко о ликвидации Окружного административного суда г.Киева — PRAVO.UA Определение Киевского окружного административного суда, которым приостановлено действие Указа В.Ющенко о ликвидации Окружного административного суда г.Киева — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Українські » Определение Киевского окружного административного суда, которым приостановлено действие Указа В.Ющенко о ликвидации Окружного административного суда г.Киева

Определение Киевского окружного административного суда, которым приостановлено действие Указа В.Ющенко о ликвидации Окружного административного суда г.Киева

  • 15.10.2008 17:30

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-167

УХВАЛА

15 жовтня 2008 року                                 м. Київ

 

Суддя Київського окружного адміністративного суду Штогун С.Г., ознайомившись з позовною заявою Бачуна О.В.

до Президента України

треті особи Міністр юстиції України, Голова Державної судової адміністрації України, Голова Вищого адміністративного суду України про визнання незаконним та протиправним Указу Президента України,

ВСТАНОВИВ:

Позивач Бачун О.В. звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача — Президента України, в якому просить суд визнати незаконним та протиправним Указ Президента України від 13 жовтня 2008 року № 922/2008 «Питання мережі та кількісного складу суддів адміністративних судів України».

Позивачем також подано до суду заяву про забезпечення адміністративного позову, у якій він просить до вирішення справи по суті: зупинити дію Указу Президента України «Питання мережі та кількісного складу суддів адміністративних судів України» № 922/2008 від 13 жовтня 2008 року; заборонити Державній судовій адміністрації України здійснювати повідомлення про початок діяльності Центрального окружного адміністративного суду міста Києва та Лівобережного окружного адміністративного суду міста Києва через загальнодержавні та відповідні місцеві офіційні друковані видання; заборонити вчиняти дії, спрямовані на ліквідацію Окружного адміністративного суду м. Києва та утворення Центрального окружного адміністративного суду міста Києва і Лівобережного окружного адміністративного суду міста Києва. Обґрунтовуючи подане клопотання, позивач вказує на небезпеку заподіяння істотної шкоди позивачу та неможливість виконання рішення суду у подальшому, крім того, на очевидну протиправність оскаржуваного рішення.

Вивчивши надані матеріали, суд вважає, що клопотання про забезпечення позову підлягає задоволенню.

Згідно ч. 1 ст. 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень.

Позивач займає посаду Голови Окружного адміністративного суду м. Києва, та видання Указу Президентом України перешкоджає здійсненню ним своїх посадових обов’язків, реалізації права на працю, забезпеченню роботи усього суду. Виконання оскаржуваного Указу на теперішній час може мати наслідком звільнення суддів та працівників суду, що зробить неможливим у подальшому виконання рішення суду, оскільки рішення судів не мають зворотної дії в часі. Суд також приймає до уваги посилання позивача на очевидні ознаки протиправності оскаржуваного рішення.

Згідно з ч. 3, 4 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб’єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб’єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Адміністративний позов може бути також забезпечено забороною вчиняти певні дії.

Враховуючи вищенаведене, керуючись п. 3 ст. 117, 118 КАС України до вирішення справи по суті, суд

УХВАЛИВ:

 

Зупинити дію Указу Президента України «Питання мережі та кількісного складу суддів адміністративних судів України» № 922/2008 від 13 жовтня 2008 року.

Заборонити Державній судовій адміністрації України здійснювати повідомлення про початок діяльності Центрального окружного адміністративного суду міста Києва та Лівобережного окружного адміністративного суду міста Києва через загальнодержавні та відповідні місцеві офіційні друковані видання.

Заборонити вчиняти дії, спрямовані на ліквідацію Окружного адміністративного суду м. Києва та утворення Центрального окружного адміністративного суду міста Києва і Лівобережного окружного адміністративного суду міста Києва.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала про забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.

Заява про апеляційне оскарження ухвали суду першої інстанції подається протягом п’яти днів з дня проголошення ухвали.

Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя                                 Штогун С.Г.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA