600-90_WAIT
прапор_України

Генеральний партнер 2023 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Прес-релізи » Legrant не допустила стягнення з клієнта близько $900 тис за начебто завдані збитки внаслідок псування вантажу

Legrant не допустила стягнення з клієнта близько $900 тис за начебто завдані збитки внаслідок псування вантажу

  • 20.02.2023 15:03

Юристи Legrant не допустили стягнення з іноземного судновласника балкера Bedford Castle близько $900 тис за начебто пошкодження вантажу.

Відповідний спір із вантажовласником тривав приблизно рік. Внаслідок нібито псування вантажу та завдання відповідних збитків на вимогу вантажовласника судно Bedford Castle було заарештовано. Утім, з огляду на форс-мажорні обставини балкер був вимушений покинути український порт у ніч початку повномасштабного вторгнення росії.

Упродовж розгляду справи адвокати та юристи Legrant не дозволили замінити арешт судна грошовою заставою на вимогу вантажовласника-позивача та довели неправомірність такої заміни у Верховному Суді. Таке рішення унеможливило примусове стягнення з клієнта компанії на рахунок суду близько $900 тис. Протягом усього судового процесу вантажовласник так і не зміг довести факт завдання збитків на заявлену суму та у лютому 2023 року відмовився від позову щодо стягнення збитків.

За весь час розгляду справи у судах різних інстанцій вантажовласник так і не надав жодних належних доказів, які би підтверджували заявлений розмір та сам факт завдання збитків. З урахуванням природних властивостей вантажу та його стійкості до впливу води, в цілому були відсутні підстави вважати, що вантаж справді постраждав від взаємодії з морською водою, навіть якщо така взаємодія й мала місце”, – пояснює адвокат Legrant Ярослав Дабіжа.

У цій справі опонент сподівався стягнути ефемерні збитки, користуючись вразливим становищем судновласника затриманого балкера. Але втрутилася війна, судно вимушено покинуло порт. Відтак вантажовласник втратив головний «козир» і залишився з відверто неспроможною доказовою базою. Закономірним підсумком майже річного спору стала відмова вантажоодержувача від позову”, – резюмує керуюча партнерка Тетяна Тітаренко.

Нагадаємо, юридична компанії Legrant входить до топ-50 провідних юридичних компаній України та спеціалізується на таких індустріях та галузях права, як інфраструктура, транспорт, морське право, міжнародна торгівля тощо.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

unnamed
tg-10
Slide

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA