Згідно зі статистикою звернень до Національного банку України кредитні канікули під час воєнного стану – найпоширеніше запитання від споживачів фінансових послуг (отримано 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 – від клієнтів небанківських фінансових установ щодо цього питання), про це повідомляється на сайті НБУ та у його звіті.
Національний банк України у II кварталі 2022 року отримав та опрацював майже 17 тисяч звернень споживачів фінансових послуг. В НБУ відзначають суттєве зменшення кількості звернень.
Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за II кварталі 2022 року. Також отримано письмові звернення з питань:
Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4 886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг. Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).
Проблемні питання у роботі банків і небанківських фінансових установ – шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів. Найбільші непорозуміння в роботі страхових компаній – невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…