прапор_України

Генеральний партнер 2022 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Контакт-центр системи БПД опрацьовує 500 дзвінків на день

Контакт-центр системи БПД опрацьовує 500 дзвінків на день

  • 04.10.2022 16:40

В Україні контактний центр системи надання безоплатної правової допомоги працює з 2015 року на базі Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області. Відтоді, як повідомляє Мін’юст, на гарячу лінію надійшло 2,4 млн дзвінків, надано 1,4 млн правових консультацій.

«Часто номер 0 800 213 103 називають гарячою лінією. У 2022 році, а особливо після 24 лютого, лінія дійсно стала гарячою, адже надходить дуже багато дзвінків. Буває, що люди телефонують у розпачі, бо не знають, як діяти в різних життєвих ситуаціях. Юристи консультують, як краще вирішити правову проблему, куди звернутися, які документи підготувати», – розповідає директор Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну.

Щодня з кінця лютого юристи контакт-центру опрацьовують в середньому понад 500 дзвінків. А за дев’ять місяців 2022 року фахівці контакт-центру опрацювали понад 150 тисяч дзвінків. Аби впоратися з величезним навантаженням до телефонного консультування долучили фахівців бюро та місцевих центрів з надання БВПД з усієї України.

Фахівці склали таку п’ятірку найпопулярніших запитань від клієнтів контакт-центру в умовах воєнного стану:

  • зняття арешту з рахунків боржників;
  • порядок перетину державного кордону;
  • виплати військовослужбовцям;
  • державна реєстрація актів цивільного стану в умовах воєнного стану (реєстрація народження, смерті, одруження, розірвання шлюбу);
  • виплати внутрішньо переміщеним особам.
Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

tg-10
4_TaxForce600_90
covid
На-сайт_балы_600х90
На-сайт1_600x90
top50_2020_600x90
ULF_0002
Vacancies_600x90_ua
doroszab2

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Loading ... Loading ...

PRAVO.UA