Комітет підтримав законопроєкт про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2022 році — PRAVO.UA Комітет підтримав законопроєкт про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2022 році — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Комітет підтримав законопроєкт про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2022 році

Комітет підтримав законопроєкт про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2022 році

  • 09.12.2021 11:04

Комітет з питань інтеграції України до ЄС на своєму засіданні 8 грудня розглянув проєкт Закону № 6359, яким пропонується схвалити рішення Президента України про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2022 році для участі у багатонаціональних навчаннях. Комітет вирішив підтримати законопроєкт та рекомендувати Головному комітету внести його на розгляд Верховної Ради України для ухвалення за основу та в цілому.

Також члени Комітету розглянули та ухвалили висновки щодо таких законопроєктів:

  1. Проєкт Закону № 0136 про ратифікацію Угоди (у формі обміну нотами) між Україною та Королівством Нідерланди про продовження до 1 серпня 2023 року строку дії Угоди між Україною та Королівством Нідерланди про Міжнародну місію захисту розслідування від 28 липня 2014 року. Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України ухвалити проєкт закону за основу та в цілому.
  2. Проєкт Закону № 0138 про ратифікацію Угоди між Україною та Європейським Союзом про участь України у програмі «Креативна Європа» (2021–2027). Угоду було підписано у рамках саміту Україна—ЄС, який відбувся у Києві в жовтні цього року. Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України ухвалити проєкт закону № 0138 за основу та в цілому.
  3. Проєкт Закону № 6086 про внесення змін до Митного кодексу України щодо електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг. Проєкт визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг. А також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Положення законопроєкту не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.
  4. Проєкт Закону № 6217 про внесення змін до Податкового кодексу України. А саме щодо запровадження зниженого розміру ставки податку на додану вартість на енергоносії та пов’язані з ними послуги. Проєкт пропонує встановити ставку податку в розмірі 5 % на операції з:
    – постачання, зберігання, транспортування та розподілу  природного газу;
    – виробництва, розподілу та постачання електричної енергії, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, надання послуг з опалення;
    – централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення.
    За своєю метою законопроєкт не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. Водночас, з метою приведення у відповідність до Директиви 2006/112/ЄС, потребує оцінки щодо можливого ризику викривлення конкуренції та висновку АМК України щодо впливу на конкурентне середовище.
  5. Проєкт Закону № 5876 про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання україномовних аудіо книг. Законопроєкт пропонує внести зміни до Податкового кодексу України. А саме доповнивши перелік операцій, звільнених від оподаткування ПДВ.
  6. Проєкт Закону № 6068 щодо встановлення сприятливих умов для товаровиробників при реалізації харчових продуктів. Документ пропонує розширити та доповнити повноваження Центрального органу виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Також пропонується визначити граничні терміни відстрочки оплати за отримані від постачальника товари. За висновком Комітету, законопроєкт суперечить цілям Угоди про асоціацію, фрагментарно і вибірково враховує положення права ЄС та потребує суттєвого доопрацювання. Такий самий висновок Комітет ухвалив і щодо одного з альтернативних проєктів №6068-3. Альтернативні законопроєкти 6068-1 та №6068-2, за висновком Комітету, фрагментарно враховують положення права ЄС та потребують суттєвого доопрацювання.
  7. Проєкт Закону № 6155 про основні засади торговельної діяльності харчовими продуктами. Проєкт пропонує законодавчо врегулювати торгівлю харчовими продуктами. Оскільки наразі на законодавчому рівні відсутня комплексна регламентація взаємовідносин між виробниками і торговельними мережами, яка би враховувала державну політику у процесі реалізації харчових продуктів. Комітет ухвалив висновок, що законопроєкт суперечить цілям Угоди про асоціацію, фрагментарно і вибірково враховує положення права ЄС та потребує суттєвого доопрацювання.
  8. Проєкт Закону № 4503-д щодо імплементації положень законодавства Європейського Союзу про доброчесність, прозорість та запобігання спотворенню конкуренції на оптових ринках.
  9. Проєкт Закону № 6003 щодо вдосконалення механізмів валідації інформації про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності юридичних осіб. Документ пропонує запровадити відповідальність юридичних осіб за внесення до Єдиного держреєстру явно неправдивих відомостей про кінцевого бенефіціарного власника таких юридичних осіб або про його відсутність. Проєкт закону не суперечить праву Європейського Союзу.
  10. Проєкт Закону № 5293 про пенітенціарну систему. Проєкт визначає правові основи функціонування пенітенціарної системи, її завдання, повноваження, структуру, правовий статус її персоналу. Загалом законопроєкт не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, проте потребує доопрацювання з метою врахування деяких положень Конвенції МОП № 158.
  11. Проєкт Закону № 5661 щодо удосконалення окремих положень про судовий розгляд та досудове розслідування. Він пропонує запровадити додаткові гарантії захисту прав та інтересів осіб, які беруть участь в кримінальному судочинстві, удосконалити окремі положення про судовий розгляд та досудове розслідування. За своєю метою не суперечить Угоді про асоціацію.
  12. Проєкт Закону № 5408 щодо вдосконалення механізму оцінки впливу на довкілля при веденні лісового господарства. Комітет ухвалив висновок, що законопроєкт суперечить праву ЄС та цілям Угоди про асоціацію. зокрема, не відповідає Директиві 2011/92/ЄС та принципу правової визначеності.
  13. Проєкт Закону № 5524 про внесення змін до Закону України «Про відходи» з окремих питань, пов’язаних з діяльністю виробників відходів. Законопроєкт суперечить праву ЄС не відповідає принципу правової визначеності та не враховує положення Директиви 2008/98/ЄС.
  14. Проєкт Закону № 5151 щодо врегулювання окремих питань, пов’язаних із запровадженням громадських послуг з перевезення пасажирів. Документ пропонує зарахувати до неприбуткових організацій підприємства, що забезпечують надання громадських послуг з перевезення пасажирів. А також після реформування системи перевезень автомобільним та міським електричним транспортом відповідно до стандартів ЄС зберегти наявний механізм ціноутворення на маршрутах міського автотранспорту. За висновком Комітету, законопроєкт не відповідає Директиві 2006/112/ЄС та зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію.

Читайте також: Законопроєкт № 6402, яким пропонується дозволити обрання до органів місцевого самоврядування із 16 років.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA