12 березня 2021 року в Legal High School відбувся тренінг Юлії Патій, консультанта з управління та розвитку, експартнера і CEO АО AVER LEX. У фокусі уваги пані Патій опинилися міжнародні рейтинги — вона розповіла про те, як же потрапити до «вищого ешелону».
Під час тренінгу Юлія Патій розглянула білий і чорний списки міжнародних директорій, проаналізувала різницю методологій, звернулася до критеріїв, яким повинна відповідати конкретна юридична компанія, акцентувавши увагу на найважливіших факторах, що впливають на потрапляння до провідних рейтингів і поліпшення своїх позицій у них.
Причини, з яких юридичні фірми цікавляться міжнародними рейтингами, суттєві: це може бути умовою участі у великих тендерах на вибір юридичного радника, підсилює позиції в локальних рейтингах, сприяє підтримці лояльності серед наявних клієнтів і є перевагою для співробітників, які орієнтовані на кар’єрне зростання.
Крім цього, є деякі додаткові бонуси: можливість провести внутрішній аудит компанії щодо зростання клієнтського портфеля, розширення команди, збільшення кількості значущих проєктів, впливу на ринок; визначення якості відносин із колегами і конкурентами на ринку, а також рівня впізнаваності.
Юлія Патій акцентувала увагу на тому, що процес потрапляння в найпрестижніший рейтинг Chambers або посилення позицій у ньому непростий. Із факторів впливу найважливішими є клієнтські фідбеки (50–60%), анкета (40–50%) важлива, але вона втрачає своє значення без підтвердження, експертна оцінка також важлива, проте до неї підходять з позиції “gives colour but is always treated with a big pinch of salt».
Пані Патій поділилася деякими цікавими фактами й цифрами. 12 461 — загальна кількість анкет, поданих до Chambers Europe 2021, тоді як 204 594 — кількість наданих контактів для фідбеків. Показник відгуку зазвичай становить 30–40%. У фірм із хорошими показниками середній відсоток відгуків — 60–80%, водночас у фірм із поганими іноді тільки одна або дві рекомендаційні відповіді, а може і зовсім не бути жодної.
У роботі з фідбеками Юлія Патій рекомендує віддавати перевагу усним інтерв’ю, а також врахувати той факт, що контакти мають покрити всіх юристів, номінованих в анкеті. У процесі роботи потрібно запитати дозвіл до закінчення термінів подання, пояснити про конфіденційність і деталі. Важливо переконатися в коректності контактних даних, а також попереджати клієнтів під час або незадовго до початку дослідження. Дослідник надішле електронного листа про початок дослідження, перш ніж зв’язуватися з вашими клієнтами. Пані Патій звертає увагу: будь-які підозрілі відгуки і фальсифікації видно, тому ліпше не гратися з вогнем.
У роботі з анкетами треба розуміти, що подання анкет — процес системний, де необхідно показати річний прогрес і те, чому саме був визначним останній рік. Завжди звертають увагу на себе ті кейси, в яких позначено якусь особливість, унікальність у розрізі ринку в цілому. Не варто перевантажувати деталями, зрозумілими тільки в рамках нашого законодавства. Усі проєкти повинні бути актуальними, в роботі ж зі старими проєктами потрібно показати динаміку за рік.
Резюмувала свою доповідь Юлія Патій виведеною формулою успіху: це синергія роботи партнерів, юристів і маркетологів. Гарною ідеєю завжди будуть проактивний підхід, розумний контроль і віра в свої сили.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…