Із 1 вересня 2021 року всі заклади охорони здоров’я України мають перейти на електронні лікарняні.
Відповідні зміни встановлено наказом Міністерства охорони здоров’я № 1066.
Фонд соціального страхування України звертає увагу, що на перехідний період до 1 вересня 2021 року створювати та вносити медичні висновки про тимчасову непрацездатність до Реєстру будуть визначені заклади охорони здоров’я.
Обіг паперових листків непрацездатності та призначення за ними матеріального забезпечення від ФССУ у цей період триває.
Електронний лікарняний формуватиметься автоматично на підставі електронного медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою. У день створення він стає доступним і пацієнту, і його роботодавцю в особистих кабінетах на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Роздруковувати електронний листок непрацездатності не потрібно.
Щойно буде створено е-медичний висновок, працівник має повідомити про це свого роботодавця будь-яким зручним способом.
Е-лікарняний стане підставою для нарахування матеріального забезпечення після його закриття. А в разі допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами – одразу після створення.
Роботодавець має самостійно відстежувати закриття е-лікарняного та призначити працівнику матеріальне забезпечення впродовж 10 календарних днів. Після призначення допомоги комісією із соцстрахування підприємства бухгалтерія розраховує її розмір і подає до ФССУ заяву-розрахунок протягом 5 робочих днів.
© Юридична практика, 1997-2023. Всі права захищені
Пожалуйста, подождите…