ФДМУ планує запровадити диджитал-систему управління ризиками — PRAVO.UA ФДМУ планує запровадити диджитал-систему управління ризиками — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » ФДМУ планує запровадити диджитал-систему управління ризиками

ФДМУ планує запровадити диджитал-систему управління ризиками

  • 22.05.2023 17:15

У Фонді державного майна України розпочалося запровадження диджиталізованої систему управління ризиками. Як повідомляє пресслужба ФДМУ, проєкт стартував цього тижня і складатиметься з декількох етапів. Завдяки їх реалізації Фонд планує отримати потужні інструменти для ефективного корпоративного управління, захисту інтересів держави та виявлення корупційних ризиків.

У ФДМУ зазначають, що в Україні позитивні кейси часткової імплементації системи управління ризиками в державних установах мають Національний банк, Державна служба з надзвичайних ситуацій, Міністерство юстиції. Однак унікальність проєкту ФДМУ полягає в тому, що система буде реалізована на базі сучасних IT-рішень і максимально автоматизована. Вона охопить центральний апарат Фонду, його регіональні відділення, а також підприємства, які перебувають у підпорядкуванні Фонду.

«Запровадження системи дасть змогу в перспективі скоротити збитки державних підприємств, які перебувають в управлінні ФДМУ, до 5 разів. ‎Управління ризиками та дотримання вимог (комплаєнс) мають бути складовою частиною щоденного, постійного процесу прийняття управлінських рішень на всіх рівнях. Це культура корпоративного управління, прозорість прийняття будь-яких управлінських рішень, зрозумілість роботи українських державних органів для наших міжнародних партнерів»‎, — зазначає перший заступник голови ФДМУ Денис Шугалій.

Система базується на трьох основних стандартах: ISO, COSO та INTOSAI – і дає змогу аналізувати всі управлінські рішення, виявляти потенційні ризики та уникати значної кількості негативних подій та втрат, які вони можуть нести.

Система має стати також дієвим інструментом для виявлення ризиків, пов’язаних із корупційним складником. Так, завдяки регламентації обов’язків, повноважень та чіткій фіксації дій користувачів буде забезпечено максимальну прозорість механізмів контролю. А шляхом формування уніфікованого набору показників, а також застосування інформації з різних джерел Фонд зможе ідентифікувати потенційні проблеми до моменту їх настання, а отже, запобігати їх негативним наслідкам.

До вересня 2023 року ФДМУ планує сформувати відповідну організаційну структуру, провести діагностику та розробити перелік заходів, необхідних для впровадження системи, зокрема формування карти ризиків.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA