прапор_України

Генеральний партнер 2022 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА

IX Міжнародний форум просування юридичних послуг (PLS-2021) день 2

РЕЄСТРАЦІЮ ЗАКІНЧЕНО

СПІКЕРИ

ПРОГРАМА

IX Міжнародний форум просування юридичних послуг (PLS-2021)

 ДРУГИЙ ДЕНЬ

17 грудня 2021 року

 

09:30-10:00

Реєстрація. Ранкове шампанське

Сесія 1.1

HR-МЕНЕДЖМЕНТ

Модератор: Ігор ОПАДЧИЙ, партнер JN Legal

10:00–11:45

  • Адаптивність, продуктивність та ефективність у сучасних умовах ведення бізнесу
  • Просування бренду роботодавця
  • Командотвірні процеси в юрфірмі в умовах дистанційної роботи
  • Тенденції кадрових міграцій: як знайти своє ідеальне місце роботи?
  • Підвищення продуктивності та мотивація команди
  • Патерни мислення, які нам (не) допомагають в управлінні персоналом
  • Переосмислення пропозиції працедавця в постпандемічний період: аналіз глобальних та українських трендів
  • Марина ГОЛОТА, генеральний директор Redcliffe Partners
  • Тетяна БУГАСОВА, головний операційний директор CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang Презентація
  • Альона ТЕМПЕР, виконавчий директор GOLAW Презентація
  • Юлія ФУРМАНОВА, операційний директор Юридичної групи LCF Презентація
  • Катерина ЗАСЛАВСЬКА, директорка київського офісу ЮК ILF, експертка з побудови HR-систем, кар’єрний та бізнес-коуч Презентація
  • Марина ШАСТУН, HR-директор Q Partners Презентація
  • Юлія ВОЛОДІНА, директор із роботи з людьми Provectus Презентація

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

10:15–11:00

Тренінг 1.2

SEO-просування контенту юридичної фірми в інтернеті

Владислав СЕМЕНЦОВ, керівник диджитал-напряму Eldorado Презентація

11:00–11:45

Тренінг 1.3

YouТube-канал для юриста: навіщо, як і скільки це коштує

Андрій БІЛЕЦЬКИЙ, YouТube-стратег Vidomo Agency

11:45–12:30

Кава-брейк

Сесія 2.1. Дискусія

ЗАВДАННЯ МАРКЕТОЛОГА ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ:

очікування2022 vs реальність2021

Модератор: Альона ОНИЩЕНКО, директор з маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko Презентація

 

12:30–13:30

  • Як мотивувати юристів до маркетингової активності?
  • Чи потрібно навчати юристів?
  • Ідеально, але завтра чи добре, але сьогодні? Як оперативно та якісно інформувати клієнтів
  • Marketing vs BD & Sales. Маркетинг для продажів чи продажі для маркетингу?
  • Особистий бренд юриста: як не зашкодити?
  • Як зрозуміти, коли відділ маркетингу роздутий чи працює на межі своїх можливостей? Який оптимальний склад відділу маркетингу?
  • Лілія ЯНОВСЬКА, директор з маркетингу Asters
  • Ірина КОРОЛЬОВА, керівник відділу маркетингу та комунікацій PwC в Україні
  • Юлія САЛЕЙ, старша фахівчиня зі зв’язків з громадськістю KPMG в Україні
  • Лариса СИВАК-АНІНА, менеджер із маркетингу та зв’язків із громадськістю київського офісу Baker McKenzie

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

12:30–13:00

Тренінг 2.2

ESG: Роль юридичних фірм в досягненні цілей сталого розвитку

Юлія ЧЕРВОНООКА, директорка з маркетингу та PR Aequo Презентація

13:00–13:30

Тренінг 2.3

Клієнтоцентричність — сервіс та управління враженнями

Анастасія ГЛУЩЕНКО, СЕО та засновниця агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion Презентація

13:30–14:30

Обід

14:30–15:00

МАЙСТЕР-КЛАС

Переговори out of the box: як досягати мети тут і зараз

Вікторія ЄСАУЛЕНКО, бізнес-тренер з комунікацій Презентація

Сесія 3.1

ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНД: ОДИН СЕРЕД ТИСЯЧІ

Модератор: Олександра КРУПІЄВСЬКА, PR-директорка ЮК «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери»

15:00–16:30

  • PR-інструменти в побудові стратегії просування
  • Коли та кому потрібно розвивати персональний бренд
  • Синергія партнера та маркетолога в побудові персонального бренду
  • Особливості PR-супроводу судових практик: персональний та командний бренд
  • Ефект захоплення: від хобі до лідера практики
  • Ефективність взаємного піару з лідерами думок та блогерами
  • Катерина ВЛАСЮК, засновниця АБ «Сімейний адвокат Катерина Власюк»
  • Арсеній САЛАЛАЙКО, CEO MITRAX Презентація
  • Вікторія СОПІЛЬНЯК, партнер «Дубинський і Ошарова» Презентація
  • Оксана СОСІДЕНКО, директор із маркетингу «Дубинський і Ошарова» Презентація
  • Вікторія КУЛАКОВА, старший PR- і маркетинг-менеджер EQUITY Презентація
  • Ірина ЛУК’ЯНЕЦЬ, фахівець із маркетинг- та PR-просування послуг L.I.Group Презентація
  • Олена ПЛАХОВА, директор з управління репутацією та маркетингом ГК «Нова Пошта»

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

15:00-15:45

Тренінг 3.2

Що робити, коли ваш бренд втягнутий у репутаційну кризу

Ірина ХИМЧАК, директор із комунікацій, PR-експерт маркетингової агенції BeCentric
Презентація

15:45-16:30

Тренінг 3.3

Як спонукати клієнта зробити вибір на вашу користь: шість факторів репутації

Ольга ДЖЕЛЕБОВА, директор із маркетингу, комунікацій та зв’язків з інвесторами інвесткомпанії Q Partners Презентація

16:30–16:45

Кава-брейк

Сесія 4

ПРОФЕСІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РЕЦЕПТИ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ

Модератор: Юлія ПАТІЙ, консультант з управління та розвитку юридичних компаній

16:45–18:00

  • Компетенції, необхідні на різних посадах в юрфірмі (партнера, юриста, адмінперсоналу)
  • Інвестування в особистісне зростання
  • Професійне зростання — нове дихання
  • Як уберегти себе та підлеглих від пасток емоційного вигорання
  • Ганна ВРОНСЬКА, суддя Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду, ексзаступник міністра екології
  • Світлана МУСІЄНКО, партнер Sayenko Kharenko
  • Марія ОРТИНСЬКА, керуюча партнерка IPSTYLE
  • Ірина КАЛЬНИЦЬКА, партнер GOLAW
  • Юлія КИРПА, партнерка Aequo
  • Людмила КУСА, керівник практики вирішення спорів GRACERS
  • Станіслав КОВАЛЕНКО, директор із комплаєнса та захисту даних авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»

18:00–18:30

Келих шампанського

Відповідно до постанови № 1236 Кабінету Міністрів України про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів із метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 ми зобов’язані дбати про безпеку всіх учасників (відвідувачів), працівників та організаторів масових заходів. На заході буде здійснюватися безоплатне тестування всіх зареєстрованих учасників медичною лабораторією «Ескулаб». Результат експрес-тесту Ви отримаєте протягом 10-15 хвилин.

ПРОГРАММА

IX Міжнародний форум просування юридичних послуг (PLS-2021)

 ДРУГИЙ ДЕНЬ

17 грудня 2021 року

 

09:30-10:00

Реєстрація. Ранкове шампанське

Сесія 1.1

HR-МЕНЕДЖМЕНТ

Модератор: Ігор ОПАДЧИЙ, партнер JN Legal

10:00–11:45

  • Адаптивність, продуктивність та ефективність у сучасних умовах ведення бізнесу
  • Просування бренду роботодавця
  • Командотвірні процеси в юрфірмі в умовах дистанційної роботи
  • Тенденції кадрових міграцій: як знайти своє ідеальне місце роботи?
  • Підвищення продуктивності та мотивація команди
  • Патерни мислення, які нам (не) допомагають в управлінні персоналом
  • Переосмислення пропозиції працедавця в постпандемічний період: аналіз глобальних та українських трендів
  • Марина ГОЛОТА, генеральний директор Redcliffe Partners
  • Тетяна БУГАСОВА, головний операційний директор CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang Презентація
  • Альона ТЕМПЕР, виконавчий директор GOLAW Презентація
  • Юлія ФУРМАНОВА, операційний директор Юридичної групи LCF Презентація
  • Катерина ЗАСЛАВСЬКА, директорка київського офісу ЮК ILF, експертка з побудови HR-систем, кар’єрний та бізнес-коуч Презентація
  • Марина ШАСТУН, HR-директор Q Partners Презентація
  • Юлія ВОЛОДІНА, директор із роботи з людьми Provectus Презентація

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

10:15–11:00

Тренінг 1.2

SEO-просування контенту юридичної фірми в інтернеті

Владислав СЕМЕНЦОВ, керівник диджитал-напряму Eldorado Презентація

11:00–11:45

Тренінг 1.3

YouТube-канал для юриста: навіщо, як і скільки це коштує

Андрій БІЛЕЦЬКИЙ, YouТube-стратег Vidomo Agency

11:45–12:30

Кава-брейк

Сесія 2.1. Дискусія

ЗАВДАННЯ МАРКЕТОЛОГА ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ:

очікування2022 vs реальність2021

Модератор: Альона ОНИЩЕНКО, директор з маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko Презентація

 

12:30–13:30

  • Як мотивувати юристів до маркетингової активності?
  • Чи потрібно навчати юристів?
  • Ідеально, але завтра чи добре, але сьогодні? Як оперативно та якісно інформувати клієнтів
  • Marketing vs BD & Sales. Маркетинг для продажів чи продажі для маркетингу?
  • Особистий бренд юриста: як не зашкодити?
  • Як зрозуміти, коли відділ маркетингу роздутий чи працює на межі своїх можливостей? Який оптимальний склад відділу маркетингу?
  • Лілія ЯНОВСЬКА, директор з маркетингу Asters
  • Ірина КОРОЛЬОВА, керівник відділу маркетингу та комунікацій PwC в Україні
  • Юлія САЛЕЙ, старша фахівчиня зі зв’язків з громадськістю KPMG в Україні
  • Лариса СИВАК-АНІНА, менеджер із маркетингу та зв’язків із громадськістю київського офісу Baker McKenzie

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

12:30–13:00

Тренінг 2.2

ESG: Роль юридичних фірм в досягненні цілей сталого розвитку

Юлія ЧЕРВОНООКА, директорка з маркетингу та PR Aequo Презентація

13:00–13:30

Тренінг 2.3

Клієнтоцентричність — сервіс та управління враженнями

Анастасія ГЛУЩЕНКО, СЕО та засновниця агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion Презентація

13:30–14:30

Обід

14:30–15:00

МАЙСТЕР-КЛАС

Переговори out of the box: як досягати мети тут і зараз

Вікторія ЄСАУЛЕНКО, бізнес-тренер з комунікацій Презентація

Сесія 3.1

ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНД: ОДИН СЕРЕД ТИСЯЧІ

Модератор: Олександра КРУПІЄВСЬКА, PR-директорка ЮК «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери»

15:00–16:30

  • PR-інструменти в побудові стратегії просування
  • Коли та кому потрібно розвивати персональний бренд
  • Синергія партнера та маркетолога в побудові персонального бренду
  • Особливості PR-супроводу судових практик: персональний та командний бренд
  • Ефект захоплення: від хобі до лідера практики
  • Ефективність взаємного піару з лідерами думок та блогерами
  • Катерина ВЛАСЮК, засновниця АБ «Сімейний адвокат Катерина Власюк»
  • Арсеній САЛАЛАЙКО, CEO MITRAX Презентація
  • Вікторія СОПІЛЬНЯК, партнер «Дубинський і Ошарова» Презентація
  • Оксана СОСІДЕНКО, директор із маркетингу «Дубинський і Ошарова» Презентація
  • Вікторія КУЛАКОВА, старший PR- і маркетинг-менеджер EQUITY Презентація
  • Ірина ЛУК’ЯНЕЦЬ, фахівець із маркетинг- та PR-просування послуг L.I.Group Презентація
  • Олена ПЛАХОВА, директор з управління репутацією та маркетингом ГК «Нова Пошта»

ПАРАЛЕЛЬНА СЕКЦІЯ

15:00-15:45

Тренінг 3.2

Що робити, коли ваш бренд втягнутий у репутаційну кризу

Ірина ХИМЧАК, директор із комунікацій, PR-експерт маркетингової агенції BeCentric
Презентація

15:45-16:30

Тренінг 3.3

Як спонукати клієнта зробити вибір на вашу користь: шість факторів репутації

Ольга ДЖЕЛЕБОВА, директор із маркетингу, комунікацій та зв’язків з інвесторами інвесткомпанії Q Partners Презентація

16:30–16:45

Кава-брейк

Сесія 4

ПРОФЕСІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА РЕЦЕПТИ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ

Модератор: Юлія ПАТІЙ, консультант з управління та розвитку юридичних компаній

16:45–18:00

  • Компетенції, необхідні на різних посадах в юрфірмі (партнера, юриста, адмінперсоналу)
  • Інвестування в особистісне зростання
  • Професійне зростання — нове дихання
  • Як уберегти себе та підлеглих від пасток емоційного вигорання
  • Ганна ВРОНСЬКА, суддя Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду, ексзаступник міністра екології
  • Світлана МУСІЄНКО, партнер Sayenko Kharenko
  • Марія ОРТИНСЬКА, керуюча партнерка IPSTYLE
  • Ірина КАЛЬНИЦЬКА, партнер GOLAW
  • Юлія КИРПА, партнерка Aequo
  • Людмила КУСА, керівник практики вирішення спорів GRACERS
  • Станіслав КОВАЛЕНКО, директор із комплаєнса та захисту даних авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»

18:00–18:30

Келих шампанського

Відповідно до постанови № 1236 Кабінету Міністрів України про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів із метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 ми зобов’язані дбати про безпеку всіх учасників (відвідувачів), працівників та організаторів масових заходів. На заході буде здійснюватися безоплатне тестування всіх зареєстрованих учасників медичною лабораторією «Ескулаб». Результат експрес-тесту Ви отримаєте протягом 10-15 хвилин.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Місце проведення:
Готель “Прем’єр Палац”, вулиця Пушкінська, 29, Київ, Украина, 02000
17.12.2021 09:00 - 18:00

КОНТАКТИ

ФОТОАЛЬБОМ

« of 11 »

НОВИНИ

PRAVO.UA