«Червона» зона: як підготувати ресторанний бізнес - пояснюють юристи — PRAVO.UA «Червона» зона: як підготувати ресторанний бізнес - пояснюють юристи — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » «Червона» зона: як підготувати ресторанний бізнес – пояснюють юристи

«Червона» зона: як підготувати ресторанний бізнес – пояснюють юристи

  • 20.10.2021 12:34

«Червона» зона карантину шириться Україною. Уже скоро в неї може перейти і столиця. Це знову лякає бізнес, однак юристи звертають увагу: припиняти роботу не обов’язково.

Як підготуватися до посилення карантинних заходів, пояснює Сергій Гусєв, адвокат, керівник практики супроводу HoReCa MK Legal Service.

Ключові питання

Встановлення “червоної” зони викликає у власників закладів громадського харчування низку запитань:

  • Якими будуть нові умови роботи закладів?
  • Чи можна впускати відвідувача в приміщення?
  • Де перевіряти підтверджувальні документи про вакцинацію?
  • Чи потрібне для цього спеціальне обладнання?

Перша порада, яку дають юристи рестораторам: не панікувати і методично підготуватися, щоб упевнено зустріти нові карантинні обмеження й підготуватися до можливих візитів працівників поліції та інспекторів Держпродспоживслужби.

План дій

“Оперативно відстежуйте та вчасно реагуйте на зміну рівня епідемічної небезпеки”, – радить пан Гусєв.

Адвокат пояснює: як свідчить практика, саме в перші дні контролювальні органи посилюють кількість перевірок закладів на відповідність новим вимогам.

За загальним правилом у межах “червоної” зони ресторанам заборонено приймати та обслуговувати відвідувачів.

Однак уряд зробив виняток для сфери HoReCa, надавши можливість «втриматись на плаву».

Працювати можна:

  • якщо 100% працівників закладу вакциновані;
  • якщо 100% відвідувачів вакциновані.

Ці обмеження не поширюються на неповнолітніх.

Тож план дій такий:

  1. Постійно відстежувати та реагувати на зміну рівня епідемічної небезпеки.
  2. Активно застосовувати формат take away та розвивати адресну доставку (заздалегідь домовтеся зі службами доставки чи найміть власних кур’єрів залежно від масштабу вашого закладу).
  3. Перед тим як прийняти відвідувача, працівнику закладу громадського харчування потрібно переконатися в можливості його обслуговування офлайн.

Підтвердженням такого права може стати:

  • міжнародний, іноземний або ж внутрішній сертифікат про вакцинацію;
  • негативний ПЦР-тест;
  • експрес-тест на антиген, проведений не пізніше ніж за 72 години до відвідування;
  • документ про одужання відвідувача, що підтверджується за допомогою застосунку «Дія»;
  • документ, що підтверджує неповноліття відвідувача.

Важливий момент: надані за допомогою додатку «Дія» документи можна просканувати будь-яким телефоном за допомогою функції «сканування QR-коду».

Відповідно, ведення журналів відвідування чи інших записів не обов’язкове!

“Як бачимо, нічого складного! Врахувавши ці важливі правила, ви зможете уникнути багатотисячних штрафів і зберегти сили на розвиток вашого ресторанного бізнесу”, – оптимістично резюмує Сергій Гусєв.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA