Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування — PRAVO.UA Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування

Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування

  • 21.06.2022 11:13

Дедалі більше українців надають перевагу отриманню правових консультацій та роз’яснень телефоном або через онлайн-сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги. Минулого року 21% клієнтів системи з надання безоплатної правової допомоги телефонували до контактного центру за номером 0 800 213 103. Цього року перевагу телефонному спілкуванню віддали 25% клієнтів. Враховуючи зростання попиту саме на телефонні консультації, в КЦПД розповіли про плани подальшого розвитку єдиного контактного центру системи БПД.

Дзвінок до контактного центру системи БПД в умовах воєнного стану для громадян України став швидким і простим способом отримати правову інформацію та підтримку.

«З 24 лютого 2022 року, коли росія вдерлася на територію нашої держави, юристи контактного центру системи з надання  безоплатної правової допомоги опрацювали понад 80 тис. дзвінків станом на 15 червня. Це у 1,5 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року», — розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук.

Якщо минулого року кожен п’ятий клієнт, який звертався до системи БПД за консультаціями та роз’ясненнями, робив це телефоном, то цього року — кожен четвертий.

«Можемо зробити висновок, що клієнт обирає формат отримання правової інформації, за якого не потрібно фізично добиратися до бюро правової допомоги. Заощаджуючи свій час, піклуючись про власну безпеку, щораз більше людей обирають дистанційний спосіб проконсультуватися з юристом», — зазначила начальниця відділу «Південна міжрегіональна платформа професійного розвитку та інновацій» Координаційного центру з надання правової допомоги Анастасія Арцимович.

Чимраз більшій кількості клієнтів стає зручніше зателефонувати, ніж особисто зустрічатися з юристом.

Це заощаджує їм час і кошти на дорогу до бюро правової допомоги, не потрібно записуватися на прийом до юриста на певну годину, а можна отримати консультацію тоді, коли зручно.

«Робота консультантів гарячої лінії системи БПД впродовж трьох останніх місяців продемонструвала, що контактний центр у перспективі може стати єдиним фронт-офісом системи з надання безоплатної правової допомоги та основною первинною точкою доступу до отримання правової допомоги. І якраз злагоджена взаємодія контакт-центру з центрами та бюро правової допомоги на місцях і може забезпечити дотримання клієнтоорієнтованого підходу в організації надання правової допомоги системою БПД», — переконана Анастасія Арцимович.

Зважаючи на значне збільшення дзвінків, до двох постійних команд консультантів регіональних центрів з надання БВПД у Чернівецькій та Сумській областях долучилися їхні колеги з інших регіонів України. Для юристів, які консультують клієнтів за номером 0 800 213 103, проводиться навчання з розвитку навичок комунікації, зокрема телефоном. Консультанти дізнаються про важливі правила та рекомендації щодо комунікації, які допомагають їм просто і лаконічно донести клієнтам складні юридичні речі.

Юристи працюють на лінії щодня з 08:00 до 19:00.

Усі сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги: https://linktr.ee/legalaid.gov.ua

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA