Підсудність окремих категорій адміністративних справ запропоновано уточнити
На розгляд парламенту подано законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підсудності окремих категорій адміністративних справ (реєстраційний № 10282). Документом пропонується внести зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, а також окремих законів України та змінити існуючу підсудність адміністративних справ, які стосуються оскарження актів, дій чи бездіяльності Президента України, Верховної Ради України, Вищої ради правосуддя тощо. Передбачається, що такі категорії адміністративних справ розглядатимуться у першій інстанції Окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ.
Державним реєстраторам можуть посилити відповідальність
Проектом Закону України, зареєстрованим за № 10293, пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення в частині посилення відповідальності державних реєстраторів за порушення у професійній сфері під час проведення реєстраційних дій юридичної особи, фізичної особи — підприємця або громадського формування та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Зокрема, зміни вносяться до статей 16611 та 16623 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими збільшуються розміри штрафів. Наприклад, у статті 16623 за порушення порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень розмір штрафу встановити на рівні від 500 до 1 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а за повторне протягом року вчинення порушення — від 1 000 до 1 500 (на сьогодні розміри штрафів встановлені відповідно від 200 до 400 та від 400 до 500).
Системи гарантування вкладів фізичних осіб пропонують удосконалити
Групою народних депутатів України зареєстровано проект закону (реєстраційний № 10287), метою якого є удосконалення процедури реалізації активів неплатоспроможних банків, у тому числі запобігання зловживанням процесуальними правами, а також посилення захисту прав вкладників шляхом запобігання безпідставному заниженню вартості активів неплатоспроможних банків, за рахунок реалізації яких здійснюється відшкодування коштів вкладникам цих банків.
Зокрема, може бути встановлено недопустимість забезпечення цивільного позову шляхом зупинення тимчасової адміністрації або ліквідації банку, заборони або встановлення обов’язку вчиняти певні дії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (Фонд), уповноваженій особі Фонду, при здійсненні тимчасової адміністрації чи ліквідації банку.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…