Slider

Генеральный партнер 2019 года

Издательство ЮРИДИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА

Все буде гурт

Рубрика Тема номера
Тимбілдинг, або командоутворення, — один із ключових напрямів розвитку в будь-якому бізнесі. І юридичний не є винятком. Взяти участь у дискусії та поділитися власним досвідом створення сильних команд ми попросили наших експертів

Вадим ІВАНІН, адвокат ЮК «АМБЕР»

Запит суспільства на надання високоякісних юридичних послуг змушує власників бізнесу використовувати широкий спектр дій, без яких неможливе успішне конкурування на ринку з іншими компаніями. Однією з таких дій є побудова команди, або тимбілдинг.

Під тимбілдингом розуміється спектр заходів, спрямованих на побудову команди однодумців, на згуртовування колективу. Ідея командних методів роботи, яка почала використовуватись у світі ще у 60—70-х роках минулого століття, не могла бути не запозиченою юридичними компаніями.

Тимбілдинг не є одноразовою акцією, це постійна цілеспрямована робота. А відтак, помилково вважати, що ефективність роботи має збільшитись у декілька разів одразу після перших заходів. Робота у команді вимагає довіри та взаєморозуміння, а для цього потрібен час.

Проте результат того вартий, адже набуті навички дають змогу швидко реагувати на запити ринку, забезпечувати постійний обмін думками, досвідом, виховують відчуття патріотичності, відповідальності за результат своєї роботи та компанії в цілому. Тимбілдинг важко класифікувати, але умовно ці заходи можна поділити на такі, що проводяться в самій компанії та за її межами, або такі, як екстремальні, інтелектуальні, творчі.

Проведення тематичних тренінгів, семінарів, участь у спортивних змаганнях, різноманітних, у тому числі, командних турнірах, відвідування кіно, театру, поїздки на природу — все це складові побудови команди, все це має згуртовувати колектив, створювати команду однодумців. Відсутня, так би мовити, єдина формула командної побудови, оскільки ефективність заходів з побудови команди залежить від правильного розуміння цілей, які має досягнути компанія. А для кожної юридичної фірми ключ для досягнення успіху сугубо індивідуальний.

Проте правильне розуміння пріоритетів у роботі дасть змогу визначити адекватні заходи для побудови сильної, міцної та конкурентної команди, що є одним із головних чинників повноцінного розвитку компанії.

 

Яким має бути тимбілдинг в юрфірмі? Що таке тимбілдинг у вашому розумінні? Навіщо він потрібен і чи потрібен узагалі юридичній компанії — у чому його актуальність? Які цілі він переслідує, які завдання вирішує?

 

Вікторія КУЛАКОВА, senior PR and marketing manager EQUITY Law Firm

Якщо ми говоримо про бізнес, то, окрім інструментів його ведення, неможливо забувати про соціальну складову, адже будь-який бізнес — це, передусім, люди! Сучасні умови ведення бізнесу вимагають від юридичних компаній урахування не лише економічних чинників, а й соціальної складової, до якої повною мірою можна віднести корпоративну культуру компанії. Тимбілдинг — найважливіший інструмент внутрішньої комунікації персоналу. Саме він слугує своєрідним місточком між буденною професійною комунікацією та налагодженням більш теплих та дружних відносин у колективі.

Звісно, від розміру компанії, кількості співробітників та бюджету залежатиме і ціль кожного заходу, адже тимбілдинг — це не тільки новорічний корпоратив або організована вечірка, тимбілдинг — це якісно розроблена PR та HR-стратегії, що крок за кроком наближають компанію до основного завдання — комфортної та дружної робочої атмосфери в колективі. Для розкриття повного потенціалу співробітника потрібно комбінувати різні види заходів, що допомагатимуть кожному члену команди проявити себе.

По-перше, освітні програми. Це може бути корпоративне вивчення іноземної мови, обмін досвідом партнера з юристами або «прокачка» soft skills. Завдяки таким програмам не тільки підвищується кваліфікація працівника, а й налагоджується позаробоча комунікація.

По-друге, спортивні заходи. Ну що, як не спортивний інтерес, може об’єднати людей? Бігати, танцювати, грати у футбол або у настільний теніс — усе що завгодно, аби разом! Якщо залучити якомога більше людей, то вийде першокласна корпоративна команда!

Третє — інтерактивні заходи. Як щодо мафії або інших настільних ігор? Це найзабавніший та найкращий спосіб дізнатися людину, її образ мислення та хід думок. Завдяки зміні образів, юристи нібито переодягають свої костюми та відключаються від роботи бодай на декілька годин. Є ще безліч різних підвидів командоутворюючих програм, але найголовніше — усвідомлення їх важливості та ефективності в юридичній фірмі. Тимбілдинг виступає інструментом PR, провідником базових цінностей, носієм елементів фірмового стилю, формою системи внутрішньокорпоративної комунікації та комунікації юридичної фірми із зов...

ДОСТУП К ЭТОМУ МАТЕРИАЛУ ПЛАТНЫЙ

Уважаемый читатель!

Доступ к свежим аналитическим материалам сайта PRAVO.UA осуществляется только на условиях платной подписки (регистрации).

Если Вы впервые посетили наш сайт и желаете стать нашим подписчиком, ознакомьтесь, пожалуйста, с условиями подписки, перейдя по этой ссылке.

Если же Вы хотите оформить подписку на печатную и/или онлайн-версию газеты «Юридическая практика» - перейдите по ссылке.

Для оформления подписки на другие издания ЧАО «Юридическая практика» перейдите сюда.

Поделиться

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Юридическая Практика

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: