Швидка юридична допомога — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Юридична практика № 33-34 (1234-1235) » Швидка юридична допомога

Швидка юридична допомога

АО «Сирко і Партенри» — новий бренд на юридичному ринку заявляє про готовність надання швидкої юридичної допомоги 24/7 з усіх питань захисту бізнесу

Бути доступними 24/7 і готовими вирішити будь-яку проблему клієнта — основна філософія АО «Сирко і Партнери»
«Ми працюємо таким чином, щоб уже за дві години надати клієнтові первинну консультацію», — наголошують Олександр КУРЗІН (ліворуч) та Дмитро СИРКО

У серпні на юридичному ринку України за результатами об’єднання зусиль і клієнтів з’явився новий бренд — адвокатське об’єднання «Сирко і Партнери». Створене досвідченими адвокатом
Дмитром Сирком та патентним повіреним Олександром Курзіним об’єднання пропонує цілодобову допомогу клієнтам і рівність партнерам.
Деталі формату взаємин із клієнтами та між партнерами засновники розповіли в інтерв’ю.

 

— Дмитре, Олександре, ви заявляєте про готовність допомагати клієнтові в будь­який день та годину доби. Це основна ваша конкуренційна перевага?

Дмитро Сирко (Д.С.): Це наша філософія. Обираючи професію адвоката, ти повинен бути готовим до того, щоб працювати понаднормово, вночі, в некомфортних умовах — там, де твоєї професійної допомоги потребує клієнт. І якщо це шлях посеред поля, злива і час далеко за північ, значить саме там ти повинен опинитися тут і допомогти клієнту вирішити його питання.

А от наша конкуренційна перевага — швидкий пошук рішень для клієнтів. Ми мінімізували внутрішні узгодження та напрацювали алгоритми дій у різних ситуаціях таким чином, щоб за максимально короткий час (щонайбільше за дві години) дати клієнтові якусь первинну консультацію. Щоб клієнт уже знав, що робити і які перші кроки треба здійснити.

Саме тому неформальне гасло адвокатського об’єднання «Сирко і Партнери» — «Швидкі рішення 24/7».

 

— Дуже часто виникали такі ситуації?

Д.С.: Так, виникали і виникають. Наші клієнти знають, що ми завжди на зв’язку. Одна із ситуацій, була коли наш клієнт, чий бізнес ми супроводжуємо, став учасником ДТП з тяжкими наслідками. Звісно, він подзвонив адвокатові, якого знає. І хоча ми не ведемо такі справи, я не міг відмовити в надані первинної правової допомоги на місці події. Ви ж розумієте, що в таких обставинах здатність мислити критично знижується, а тому потрібен хтось, хто буде об’єктивно і професійно діяти у ваших інтересах.

Інші ситуації пов’язанні з поверненням майна з чужого незаконного володіння.

Частіше доводиться працювати у вихідні, на свята, чи допізна перед вихідними, чи вдосвіта — це улюблений час для обшуків та інших «невідкладних» слідчих дій.

— Юристу, який займається питаннями інтелектуальної власності, мабуть, це не загрожує?

Олександр Курзін (О.К.): Якщо говорити про поточні проєкти, які ми реалізовуємо для клієнтів, то так. Але і в цій царині виникають питання, вирішення яких не можна відкладати. Наприклад, треба реагувати, коли на митне оформлення надходить продукція, яка виготовлена або ввозиться на територію України з порушенням прав інтелектуальної власності. Якщо чекати до умовного понеділка, може виникнути порушення права клієнта, яке потім буде непросто відновити. Тому готовність прийти на допомогу 24/7 зберігається для всіх партнерів компанії.

 

— До речі, хто є партнерами адвокатського об’єднання і як розподілені повноваження?

Д.С.: Ми максимально спростили систему управління. У нас немає керівного партнера: ми з Олександром є старшими партнерами об’єднання. Я додатково виконую роль керівника юридичної особи, але це стосується виключно питань господарювання. Віталій Бодюк та Олег Голубничий мають статуси партнерів. Кожен із нас бере однакову участь в управлінні компанією, відповідає за свою практику, її дохідність і залучення клієнтів.

Водночас внутрішній кросселінг для нас є нормою, адже ми орієнтуємося на повний юридичний супровід для юридичних і фізичних осіб. Ідеться про власників бізнесу та співробітників компаній, що є клієнтами нашого об’єднання.

Також у компанії працюють один адвокат — Інна Тута і двоє помічників адвокатів — Тетяна Воропай і Владислав Марченко. Є ще адміністратор. Загалом вісім осіб.

Ми маленьке, але надзвичайно дружне об’єднання, тому нам легко виробляти спільні рішення, якщо цього потребують наші клієнти.

 

— Спеціалізація на наданні повного захисту бізнесу залишається для вас основною практикою?

Д.С.: Це практика, яку я курую особисто, і вона справді є популярною сьогодні. Очевидно, що бізнес — великий, середній, малий, мікробізнес — основа економіки та джерело доходів держави. Хоча податкова статистика демонструє, що основні доходи держава отримує зі сплати податків на доходи фізичних осіб, ми ж розуміємо, що ці доходи робітники отримують від бізнесу. Тому захищати бізнес і його оточення — це нормально, це те саме, що берегти ресурси для виживання.

О.К.: Для клієнтів ми заявляємо чотири основні практики. Окрім захисту бізнесу, це також супроводження бізнесу (Віталій Бодюк), сімейне право (Олег Голубничий) та право інтелектуальної власності — моя спеціалізація.

Глобально все це можна назвати захистом бізнесу, адже і з сімейними питаннями до нас здебільшого звертаються бізнесмени, і саме з питанням про наслідки для бізнесу, скажімо, розірвання шлюбу або його спадкування.
І супровід поточної діяльності компанії — це теж питання захисту, адже фактично йдеться про превентивні заходи, такі як перевірка контрагента, його платоспроможності, фіктивності, добросовісності тощо.

Ми розробляємо для клієнтів і внутрішню документацію, і проєкти базових договорів, які вони можуть використовувати у своїй поточній діяльності. Іноді заміняємо бізнесу інхаусів.

І, безперечно, захист прав інтелектуальної власності бізнесу і винахідників — це мастхев сучасного світу. Тож, якщо надавати правничу допомогу бізнесу і не охоплювати питання інтелектуальної власності, обсяг підтримки не буде повним.

Тому, коли ми говоримо про практику захисту бізнесу в рамках компанії, йдеться саме про захист від кримінально­правових ризиків. А якщо про захист бізнесу як нашу основну спеціалізацію, то про максимально широке розуміння цього терміна.

Д.С.: Ба більше, ми пропонуємо правову підтримку працівникам наших клієнтів. Для них ми передбачили спеціальні умови та ціни.

 

— Це на додаток до корпоративної кави та печива?

Д.С.: Сьогодні роботодавці всіляко заохочують працівників, турбуються про комфортні умови праці, харчування та медичне страхування, облаштовують спортивні куточки та іншим чином дбають про щастя співробітників. Ми пропонуємо своїм клієнтам розширити сферу турботи за рахунок юридичної підтримки від адвокатів компанії. Адже можливість вирішити правове питання так само важлива для щастя працівника, як полікувати хворий зуб.

Для компанії вигідно це ще й тому, що вона зможе запобігти виникненню проблем і для себе. Наприклад, коли працівника раптово затримають чи покличуть на допит або у випадку іншого доступу правоохоронців до внутрішньої корпоративної інформації.

Головними цінностями, які ми захищаємо для наших клієнтів, є як власне компанія, так і люди, які в ній працюють. Якщо працівник почувається юридично захищеним, він буде ефективніше працювати.

 

— Олександре, ви кажете, що без захисту інтелектуальної власності бізнесу сьогодні ніяк. Які основні цінності варто захищати патентами чи авторськими правами?

О.К.: Сьогодні заведено перейматися власним ім’ям. І це актуально як для компаній, так і для їх лідерів. Світ став таким, що одна особистість може цінуватися більше, ніж уся компанія, або один продукт, назва, винахід. Якщо бізнес формують довкола такого елемента, то треба захистити його. Усі компанії, особливо дрібні нові бізнеси, розробляють айдентику, сайт, якісь власні стилі. Як правило, це для них робить підрядник, і тут дуже важливо зразу захистити майнові права на ці речі, щоб не втратити своє обличчя в разі спору. У креативних індустріях, які наймають творців для створення тих чи інших продуктів, ІТ­сегменті треба наперед вирішувати питання належності авторських прав, переходу майнових прав тощо.

Ідемо далі — тенденція до розвитку особистого бренду. Якщо йдеться про людину, ім’я якої тісно пов’язане з певною компанією, то без установлення меж (що є особистими немайновими правами людини, а що — компанії) не обійтися.

Тому без зайвої скромності пораджу кожному бізнесу, блогеру чи публічній особі як мінімум проконсультуватися з фахівцем із питань інтелектуальної власності до початку роботи, використання якогось логотипа чи прокачки персонального бренду.

 

Бесіду вела Ірина ГОНЧАР, «Юридична практика»

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

Інші новини

PRAVO.UA