Програмний інструмент — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Юридична практика № 27-28 (1228-1229) » Програмний інструмент

Програмний інструмент

Юридичній компанії потрібно чітко визначати цілі, генерувати більше ідей та постійно працювати над покращенням показників, використовуючи найактуальніші інструменти юридичного маркетингу
Неможливість проводити зустрічі та професійні заходи офлайн стала однією з причин генерації більшої кількості відеоконтенту та його споживання

Як формувати онлайн-стратегію юридичної компанії в кризовий для більшості час? Розглянемо на прикладі статистики поведінки користувачів за 2020 рік та визначимо ключові тенденції SMM (Social Мedia Мarketing, просування в соціальних медіа) для юрбізнесу.

За даними GlobalWebIndex Report, 48 % респондентів стали читати більше новин саме в соціальних мережах. Отже, новини галузей та практик — одна з основних категорій контенту, яка буде цікава сьогодні аудиторії.

38 % почали дивитися більше відео, 73 % із них планують продовжити цю практику і після карантину. Неможливість проводити зустрічі та професійні заходи офлайн стала однією з причин генерації більшої кількості відеоконтенту та його споживання.

17 % почали більше слідкувати за авторитетними журналістами та іншими лідерами думок, 13 % слухають більше подкастів. Просування експертизи перших осіб компанії, партнерів та провідних юристів — ще одна з ключових категорій.

«Реклама будує бренди»

Алгоритми соцмереж, на підтвердження слів Девіда Огілві (засновника рекламного агентства Ogilvy & Mather, визнаного «батька реклами»), спонукають дедалі активніше користуватися рекламою.

Наприклад, Facebook дає сьогодні безліч можливостей для роботи з аудиторіями та постійного покращення результатів рекламних кампаній. Створюйте креатив, тестуйте, аналізуйте та, звісно ж, генеруйте якнайбільше цікавого контенту.

З кожною рекламною кампанією ми в ЮК VB PARTNERS щораз краще розуміємо найбільш актуальні теми для аудиторій. Постійна аналітика дає змогу вдосконалюватися, не просто відповідати очікуванням користувачів, а й випереджати їх.

Рекламні лайфхаки від VB PARTNERS:

— чітко визначте категорії контенту вашої сторінки. Якомога детальніше уявіть читача кожної з них та опишіть його «портрет»;

— сегментуйте аудиторії у вашому рекламному кабінеті. Експериментуйте з їх розмірами та додатковими характеристиками;

— обов’язково аналізуйте результати кожної рекламної кампанії, зверніть увагу на найкращі та найгірші з них;

— експериментуйте з креативами та меседжами, фіксуючи динаміку показників ефективності.

Незважаючи на розмаїття пропозицій, жоден позаштатний експерт чи консультант мережі не зможе дати чітку інструкцію, яка бездоганно працюватиме саме для ваc. Лише розуміння всіх можливостей та алгоритмів того самого Facebook внутрішнім спеціалістом компанії, їх адаптація до ваших потреб може гарантувати виконання KPI (Key Performance Indicators, ключові показники ефективності).

Пишіть і надсилайте вчасно: оптимізація email-маркетингу

Ключові поради для тих, хто активно користується email-маркетингом або тільки починає цей (не-) простий шлях:

— постійно аналізуйте результати попередніх кампаній;

— будьте обережні із зображеннями, вони відкриються не в кожного отримувача;

— перевірте налаштування (чи такий самий гарний вигляд матиме ваш лист на екрані мобільного);

— тестуйте ключові слова, кольори, шрифти, варіанти розміщення кнопок;

— сегментуйте: опрацьовуйте групи ваших контактів за інтересами та іншими персоналізованими показниками;

— не забувайте про GDPR (General Data Protection Regulation). Не намагайтеся відправляти розсилки тим, хто вже відмовився від них чи не має жодного уявлення, чому ви йому пишете.

LinkedIn — мережа професіоналів

За даними дослідження Good2bSocial (агентство цифрового маркетингу для юристів та компаній юридичної галузі), 80 % нових контактів іноземних юридичних компаній приходять саме з LinkedIn, що на 277 % (!) ефективніше за Facebook.

Український бізнес відносно нещодавно почав опановувати для себе цей інструмент.

Профіль LinkedIn потрібен юридичній компанії для:

— пошуку потенційних клієнтів;

— формування бази контактів;

— розширення партнерської мережі в іноземних юрисдикціях;

— просування бренду компанії на міжнародній арені.

Здавалось би, переваги очевидні, проте, щоб ними скористатися, треба мати комплексну стратегію та усунути можливі недоліки.

З власного досвіду ми зрозуміли, що одна з ключових прогалин більшості корпоративних сторінок — відсутність необхідної кількості підписників.

Тож потрібно не лише звертати увагу на контент, який ви розміщуєте, та повноту внесених даних, а й працювати над розширенням аудиторії сторінки, аналізуючи її ефективність.

Instagram — людське обличчя компанії

Чим живе ваша команда? Короткі прямі включення, «сторіз» тут і зараз, фото співробітників, — а може, потенційний кандидат таким чином захоче потрапити саме у вашу dreamteam?

Варто пам’ятати, що аудиторія Instagram заходить у додаток, насамперед щоб погортати стрічку з цікавими зображеннями та фото, тому це не найкращий майданчик для розміщення професійних «лонгрідів» чи аналітики судової практики.

У своєму профілі ми намагаємося показувати не лише експертизу команди, а й «бекстейдж» (залаштунки) створення висококласного юридичного продукту.

YouTube — не тільки «лайк та підписка»

Як і більшість національних юридичних компаній, ми лише нещодавно почали активно працювати над створенням власного професійного відеоконтенту.

Щоб тримати руку на пульсі, потрібно враховувати алгоритми мережі, які з 2015 року кардинально змінилися. Експерти зазначають, що сьогодні тривалість перегляду відео значно важливіша за кількість переглядів (як було раніше).

Замість висновку

Попереду не лише багато нових викликів, а й ще більше нових можливостей. Необхідно чітко визначати маркетингові цілі, KPI, аналізувати ефективність зробленого. Думати про наші аудиторії, думати як наші аудиторії, генерувати більше ідей та постійно працювати над покращенням показників.

БРЮХОВЕЦЬКА Юлія — PR & Marketing Manager ЮК VB PARTNERS, м. Київ

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

Інші новини

PRAVO.UA