Конкурентною перевагою на ринку рітейлу може стати застосування інноваційних технологій. Йдеться про системи обміну інформацією, електронний документообіг чи навіть публічні канали в месенджерах. А на ринку FMCG стрімко розвивається електронна комерція, що також не дивує з урахуванням тотальної діджиталізації та інноваційного розвитку життя. Про це
та багато чого іншого говорилося на Legal FMCG & Retail Forum, який уже третій рік поспіль збирає на одному майданчику провідних гравців ринків. Форум відбувся 20 березня 2019 року в готелі «Прем’єр Палац». Організатор заходу — газета «Юридическая практика», генеральний партнер — Dynasty Law Firm, FMCG-партнер — група компаній «Хенкель в Україні».
Окрім того, у фокусі уваги учасників — нова стратегія захисту прав споживачів, яка передбачає імплементацію низки європейських директив; структурування бізнесу (одним із викликів є побудування ефективної взаємодії юридичного департаменту з бізнес-підрозділами компанії).
Обговорювалися також специфіка взаємовідносин постачальників та роздрібних мереж крізь призму Антимонопольного комітету України, конкуренція, маркетинг та реклама. Зокрема, відзначалося, що конкурентні комплаєнс-програми занадто поверхові, не пристосовані до відповідних ринків товарів та не враховують особливостей застосування законодавства конкурентним відомством і національними судами.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…