АМКУ розпочав справу щодо брендування дієтичних добавок «Бетаргін» та «Бетагін» — PRAVO.UA АМКУ розпочав справу щодо брендування дієтичних добавок «Бетаргін» та «Бетагін» — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » АМКУ розпочав справу щодо брендування дієтичних добавок «Бетаргін» та «Бетагін»

АМКУ розпочав справу щодо брендування дієтичних добавок «Бетаргін» та «Бетагін»

  • 04.10.2022 11:56

Антимонопольний комітет України розпочав розгляд справи за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції товариствами з обмеженою відповідальністю «Виробничо-торгівельна фірма Фармаком» та «Аптека Гаєвського». Справу розпочато за фактом виробництва та поширення ними копій продукції, права на використання якої має інший дистриб’ютор.

У грудні 2021 року до Комітету звернулося товариство з обмеженою відповідальністю «ВОРВАРТС ФАРМА» — офіційний імпортер та дистриб’ютор дієтичної добавки європейського виробництва «L – БЕТАРГІН» в Україні. Заявник повідомив, що ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма Фармаком» на замовлення ТОВ «Аптека Гаєвського» виробляє та реалізує в Україні дієтичну добавку «БЕТАГІН ПЛЮС», яка за складом і назвою схожа на дієтичну добавку «L – БЕТАРГІН».

АМКУ встановив, що препарати «L – БЕТАРГІН» та «БЕТАГІН ПЛЮС» дійсно мають схожі позначення. Окрім цього, вони схожі за складом, обидва містять підсолоджувачі та мають схожі рекомендації до споживання, тож є взаємозамінними товарами.

Водночас ТОВ «ВОРВАРТС ФАРМА» реалізує «L – БЕТАРГІН» в Україні з 2018 року, а відповідачі — з 2021 року. При цьому лише ТОВ «ВОРВАРТС ФАРМА» має виключне право на використання позначення «Бетаргін» трьома мовами. У відповідних ліцензійних договорах йдеться про те, що заявник має право будь-якими способами перешкоджати третім особам у здійсненні неправомірного використання торговельних марок, забороняти таке використання, зокрема, шляхом звернення за захистом своїх прав та законних інтересів до суду, АМКУ та його територіальних відділень.

За інформацією заявника, на рекламну кампанію з просування продукції ТМ «БЕТАРГІН» він витратив значну суму коштів, що забезпечило цінність і популярність його продукції.

На думку АМКУ, зважаючи на викладені факти, дії двох відповідачів можуть призвести до змішування з діяльністю заявника. Оскільки вказані обставини містять ознаки порушення, передбачені статтею 4 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», Комітет розпочав справу.

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA