Антимонопольний комітет України, зважаючи на численні запити надавачів державної допомоги у сфері охорони здоров’я, надав роз’яснення щодо особливостей правозастосування під час розгляду відповідних повідомлень. Роз’яснення надано на основі узагальнення власної практики АМКУ, норм національного законодавства та практики Європейського Союзу.
Обов’язковою умовою при цьому є розділення закладом обліку доходів та витрат щодо основного виду діяльності (надання безоплатної медичної допомоги) та додаткової діяльності (з надання платних послуг);
У цьому випадку обов’язковим є виконання умов, зазначених у рішенні Європейського суду № 280/00 Altmark Trans Gmbh, Regierungspräsidium Magdeburg v Nahverkehrsgesell — schaft Altmark Gmbh (критерії Altmark):
Після отримання такого повідомлення Комітет оцінюватиме допустимість відповідно до рішення Комісії ЄС про застосування частини 2 статті 106 ДФЄС (2012/21/ЄС) та Рамкового повідомлення Комісії ЄС щодо державної допомоги у формі компенсації за надання публічних послуг (2011) 2012/C 8/03).
Нагадаємо, у зв’язку з запровадженням в Україні воєнного стану було внесено зміни до Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання». Так, на час дії воєнного стану вся державна допомога є допустимою, а протягом дії воєнного стану та впродовж року після його припинення або скасування державну допомогу не потрібно погоджувати з Комітетом.
© Юридична практика, 1997-2024. Всі права захищені
Кількість адвокатських балів | Вартість |
---|---|
Відеокурс з адвокатської етики | 650 грн |
10 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 2200 грн |
16 адвокатських балів (включаючи 2 бали за курс з адвокатської етики) | 3500 грн |
8 адвокатських балів (без адвокатської етики) | 1800 грн |
Щодо додаткової інформації
Email: [email protected]
Тел. +38 (050) 449-01-09
Пожалуйста, подождите…