АМКУ роз’яснив особливості оцінювання державної підтримки у сфері водного та морського транспорту — PRAVO.UA АМКУ роз’яснив особливості оцінювання державної підтримки у сфері водного та морського транспорту — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Новини » АМКУ роз’яснив особливості оцінювання державної підтримки у сфері водного та морського транспорту

АМКУ роз’яснив особливості оцінювання державної підтримки у сфері водного та морського транспорту

  • 18.07.2022 14:05

Відповідно до українського законодавства та практики Європейського Союзу державна підтримка суб’єктам господарювання у сфері водного та морського транспорту має усі ознаки державної допомоги.

Антимонопольний комітет України на засіданні 14 липня 2022 року ухвалив роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державної допомоги під час розгляду повідомлень про нову державну допомогу щодо надання підтримки у сфері водного та морського транспорту з урахуванням норм національного законодавства, а також практики Європейського Союзу.

Залежно від цілей та особливостей надання оцінювання такої допомоги може відбуватися таким чином:
  • підтримка для інвестування в портову інфраструктуру потребує подання повідомлення;
  • оцінювання такої державної допомоги здійснюється відповідно до статті 56b Регламенту Комісії No 2017/1084 of 14 June 2017 стосовно портової інфраструктури;
  • компенсація за суспільно важливі перевезення на суднах може вважатися компенсацією за послуги загального економічного інтересу в разі встановлення економічно необґрунтованого тарифу, а також за умови, що ці послуги є доступними для всіх верств населення;
  • оцінювання такої компенсації здійснюється відповідно до рішення Altmark, рішення Комісії 2012/21/ЄС та рамкового повідомлення Комісії ЄС (2011) 2012/C 8/03.

Водночас державна підтримка для спеціалізованих послуг, що надаються на внутрішніх водних шляхах, а також у морських портах суб’єктами природних монополій не є державною допомогою, якщо:

  • послуга є предметом природної монополії;
  • природна монополія не лише виключає можливість конкуренції на ринку, а й передбачає існування ексклюзивного надавача послуги на ринку;
  • послуга не конкурує з іншими послугами;
  • виключено можливість здійснення перехресного субсидіювання, якщо надавач відповідної послуги провадить діяльність на іншому ринку, відкритому для конкуренції.
Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA